dinsdag 29 mei 2018

Dag!

Hoi Allemaal!

Ik besloot om 'Gewoon Hannah' vaarwel te zeggen!
Een jas die niet meer past, de lading niet meer dekt, een naam die niet meer klopt...
Ik heb al mijn posts op concept gezet, omdat ik nog niet helemaal afstand kan doen en nog overweeg om het voor mijzelf uit te geven (iemand tips?)

Ik ga verder met bloggen onder de naam: Het kleine Volkje.
Een blog die vooral zal gaan over het maken van waldorf poppen en kabouters, spinnen en plantaardig verven. En ws over natuur en moes-tuinieren (wat is er dan eigenlijk verandert ,-))

Voor wie een kijkje wil nemen:
http://hetkleinevolkje.blogspot.com/2018/05/het-kleine-volkje.html

Op deze plek wil ik al mijn volgers bedanken voor de geweldige leuke reacties en contacten die er uit voort kwamen! Zonder jullie zou bloggen niet zo leuk geweest zijn!

Groet Hannah


17 opmerkingen:

  1. Je kan misschien een blogboek laten maken van je posts? Zag ik wel eens bij het keetje van Lien. Lijkt me wel leuk? Succes met je nieuwe blog. Je hebt alvast 1 volger! En the winner is.....!😜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een blogboek maken heb ik gezien bij het tjokvolle huis leuk ik ga je nieuwe blog opzoeken tot latyer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al jaren maak ik elk jaar een boek van mijn blog via blog2print.
    Je doet het in een wip en het boek komt keurig verzorgd over uit Amerika.
    Maar dan moet je alles wel weer even van concept afzetten en weer publiceren :-)
    Ik ga je volgen op je nieuwe stek.
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Zem voor je tip en welkom op mijn nieuwe blog!

      Verwijderen
    2. Ik heb ook van elk blogjaar via blog2print blogboeken laten maken. Het is niet moeilijk te doen, maar een eerste keer moet je er even inkomen. Ben je hier al mee bezig geweest? Zo niet, dan mail me voor een kortingscode van 30-35%. Ze sturen mij vrijwel maandelijks een kortingscode :-D

      Verwijderen
  4. Dank je wel voor al het moois dat je hier deelde, Hannah. Voor je prachtige verhalen en foto's. Jouw blog werd voor mij een haventje waar ik graag afmeerde van tijd tot tijd. Nu zal ik je kleine volkje voortaan volgen. ik maakte al kennis met ze en ze wonnen mijn hart ogenblikkelijk. Ze kwamen mijn leven binnen toen ik net een hersenbloeding had gehad en ik verzeker je dat ze mij meteen vertederden en ook aan het lachen maakten. Ik wens jou heel veel goeds en moois en plezier met het volkje, en ook veel succes natuurlijk. Veel liefs, Emma ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En oh ja... fijn dat het volkje mijn blog nu ook volgt ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor al het moois dat je hier deelde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon in de buurt van Choco-verhaal in België. Ik was gekwetst en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechtbank aanhangig maakte voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus hij pakte het huis uit en liet mij en mijn kinderen pijn lijden. Ik heb alles geprobeerd om hem terug te krijgen, na veel bedelen, maar alles was invail.and hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en hij zou me nooit meer zien. Dus op een avond keerde ik terug van mijn werk, een oude vriend van mij die ook met mijn man werkt in hetzelfde bedrijf dat hij mij heeft genoemd en mij vraagt ​​wat het probleem is met mijn man. Dus ik heb hem alles uitgelegd, dus hij vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen, is om een ​​spreukgieter te bezoeken omdat het ook echt voor hem werkte. Hij vertelde me hoe Drigbinovia hem tot nu toe heeft geholpen, maar ik heb er nooit in geloofd verliefd, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorigbinovia93 @ .com Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij aan mij gaf, en ik legde hem al mijn problemen uit en Drigbinovia verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik volg zijn instution, dus ik deed alles wat hij me vroeg om te doen, zo verrassend na twee dagen belde mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet gebeld had me op om me te laten weten of er een manier is om terug te komen naar mijn het leven opnieuw.voor 7 maanden drigbinovia een grote glimlach op mijn gezicht Dus dat was hoe hij terug kwam naar mijn leven weer, met veel liefde en vreugde, hij verontschuldigde zich voor zijn fout en pijn die hij me en onze kinderen heeft veroorzaakt. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, je kunt hem ook bereiken via WhatsApp hem op +2348144480786 Ik zou je daarbuiten adviseren als je moeite hebt om contact met hem op te nemen,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor alles en misschien tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen