zaterdag 26 november 2016

Wilde ganzen


Ben ik ineens midden in een 'meeting' van de wilde ganzen beland. Van alle kanten komen ze aanvliegen, luid gakkend en kwakend. Verderop in een weiland zoeken ze allemaal hun plek. Waar zouden ze het over hebben? En hoe vinden ze elkaar toch in die mist. Ik zou ze willen tellen, maar dat is onbegonnen werk. Honderden, duizenden? Een uur of wat later zie ik ze vanuit mijn huiskamerraam massaal weer opstijgen. Een machtig gezicht! Nee het gaat te snel om er een foto van te maken. Wat ben ik toch een bofkont.

10 opmerkingen:

  1. Wat prachtig, dit zal je niet snel vergeten
    Fijn weekend, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jij bent echt een bofkont..............dit had ik graag meegemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al een paar ochtenden overkomt mij hetzelfde ,wat is dit toch machtig mooi he

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om te zien. Ik vind het al zo mooi als ik ze over zie vliegen in v-vorm op weg naar het zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi en indrukwekkend, zo'n grote groep ganzen te zien overtrekken, landen en weer opstijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je dat maar weet...dat jij een bofkont bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaaa, echt wel, geweldig, je bent een bofkont

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's, ik kan ze bijna horen ;) groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's, mooi verhaal. En ja, je bent een bofkont als je kunt genieten van dit soort dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen