zondag 16 oktober 2016

Verhuisd....

Vanavond uit mijn keukenraam zie ik...
een prachtige maan. Als ik hem (of haar) op de foto probeer te zetten krijg ik er zo maar twee. Geen idee hoe ik dat deed!
Het is lang geleden dat ik foto's nam. Meteen maar één van de zonsondergang, aan de andere kant van het erf.....
Ook mooi!
We zijn verhuisd! En wonen niet meer in het bos, maar wel vlakbij het bos. Vanuit mijn keukenraam kan ik nu de zon én de maan zien opkomen. Wat is het heerlijk om ver te kunnen kijken. Als ik de weg over steek kom ik in een natuurstiltegebied. Het is er verboden voor gemotoriseerd verkeer. En dat vind ik helemaal niet erg..

Heerlijk die enorme blote blauwe hemel op mijn bol.
De houtkachel moet nog geïnstalleerd, nog een paar dozen uitgepakt en dan hoop ik weer wat vaker met mijn camera én de honden de natuur in te trekken.

14 opmerkingen:

  1. oooooh je hebt je mooie tuin achter moeten laten...
    Die ga ik zeker missen op de foto's.
    Heb je gemist, fijn je weer te lezen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei wel veel veranderingen in 1 keer... nieuw werk en een nieuw huis... maar je klinkt er heel gelukkig mee en dat is het allerbelangrijkste. Mooi wonen is het ook nu weer. Dat laten de foto's zien... welkom terug in Blogland trouwens.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel woonplezier op je nieuwe plek. Weer een grote verandering voor je, na je werk. Heb me vaak afgevraagd hoe het je zou bevallen.
    Fijn om weer wat van je te horen.
    Gisteren was het volle maan, supermaan zelf, extra krachtig. Dat heb ik sinds kort allemaal geleerd, heel interessant die maan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo, een nieuw plekje! Ik hoop dat je er heel gelukkig bent. Zijn alle dieren mee verhuisd?
    En die maan foto is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn dat je er weer bent, Hannah, ik heb je gemist! En wat heerlijk een nieuwe stek! Ik wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Hopelijk tot snel weer, ik kijk uit naar je foto's en belevenissen! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier, geluk en liefde in je nieuwe huisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn je weer te lezen. Zulke uitzichten, daar hou ik van, daar mag je in de toekosmt meer van laten zien. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, die dubbele maan! Dubbel glas oid misschien? Gisterochtend vroeg, nog donker, knalde hij bij het openen van de gordijnen ook zo naar binnen die maan. Kom je weer vaker hier schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heerlijk dat je er weer bent en ik hoop veel plezier op je nieuwe stekkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhhhh vandaar de stilte Hannah, wat fijn dat je bijna uitgepakt bent,
    heerlijk joh,
    stond je achter glas met de maanfoto?


    welkom terug, ik heb je gemist
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn je weer te horen ,een nieuwe plek ,mooi uitzicht

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je er weer bent! Eerst maar even "thuis komen" dan komt de rest ook wel!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ook een tijdje weggeweest van de blog. Ga je nu weer lezen, maar jeetje, wat een veranderingen allemaal......ik wens jullie veel plezier op je nieuwe woonplek.
    Groetjes van het hongaarse boerinnetje

    BeantwoordenVerwijderen