dinsdag 19 april 2016

Vogels





Ik zit een dag verplicht te 'niksen'. Na dagen - wat zeg ik - weken spitten in mijn nieuwe moestuin, schoot het mij gisteren een klein beetje verkeerd, daar onderin mijn rug. Dus zat ik in mijn tuin met mijn spinnewiel. Op een andere manier kilometers te maken. Het was er heerlijk en de vogels zijn weer in grote getale aanwezig. Ik haal mijn camera maar weer eens van stal en doe een poging de vogels te vangen. Koezie, toch wel de grootste vogel, mag dan niet ontbreken. Ze is voor de derde keer sinds ze bij ons woont aan het eieren leggen, ik denk dat ze in totaal toch al wel 75 eieren gelegd heeft!

10 opmerkingen:

  1. De laatste foto is de allerschoonste! Uiteraard! Flink van Koezie zoveel eitjes! En ai je rug... daar kan ik helemaal van meepraten. Zo vervelend. Maar het gaat weer voorbij... met veel rusten en veel geduld. Vooral ook dat laatste! Veel beterschap !Hoe is het nu eigenlijk verder met dat "winterslaapeekhoorntje" afgelopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het eekhoorntje bleek dood te zijn, dus hebben we begraven....

      Verwijderen
    2. Oh... nu had ik zo hard op een ander antwoord gehoopt... maar wel heel lief dat jullie het begraven hebben.

      Verwijderen
  2. Vervelend van je rug, maar wel heel mooie foto's. Beterschap, hoop dat je snel hersteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn weer trof je dan om verplicht te niksen (alsof spinnen niksen is ;-)). Die vogels, onze tuin zit er ook vol mee. Let ik er meer op dit jaar? Of zijn het er echt veel meer dan anders. De muziek van al dat gekwinkeleer is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps... tja, soms komt rust verplicht.. en vaak ook zo ongewenst. Maar als je je er dan aan overgeeft kan de nood gelukkig een mooie deugd worden. Sterkte met je rug en geniet van de vogels, de rust, het spinnen en het fotograferen :) Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om Koezie weer te zien! Genieten van je tuin en spinnen Hannah dan ben je je rug weer snel de baas. Moetje nog veel spitten? Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai, hopelijk gaat het beter met je rug?
    Maar je hebt er een positieve (spinnewiel-) draai aan gegeven, en wat een fijn gezelschap! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beterschap met je rug dat is meestal geen pretje .
    Hoeveel kilometers heb je inmiddels weer bij elkaar gesponnen ?
    Mooi zoveel vogels om je heen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap met je rug. I love Koezie :)

    BeantwoordenVerwijderen