zondag 27 maart 2016

Morgen....

Morgen sta ik met nog 149 andere marktkraamhouders op de zeldzaammooimarkt op de vismarkt in Groningen. Heb je niets te doen? Trek je zuidwester aan en neem een paraplu mee, want het schijnt flink te gaan waaien en regenen en kom met zijn allen naar de markt!
Ik heb echt van alles op mijn kraam. Handgesponnen wol geverfd met planten, sprookjeswol, zonnekindpoppen en nog vééél meer.
En verder neem ik een heel lang touw mee, om de kraam te zekeren. Dat werd ons geadviseerd door de organisatie.
Haha, dus als het mee zit, staan we nog aan de grond;-)

Ik heb er zin in! Dus misschien tot ziens!







4 opmerkingen:

  1. Leuk! Veel plezier gewenst. Ik ga naar familie, dus ben niet van de partij, anders was ik zeker even bij je kraam langsgekomen om iets uit te zoeken voor mijn seizoenstafel.
    Lieve groet
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit niet mee voor je, jammer.................

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je bent blijven staan. Wij waren aan de kust en daar waaide het toch flink.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was alles uit voorzorg afgelast, zonde van al het voorbereidend werk :-(

    BeantwoordenVerwijderen