zondag 3 januari 2016

Sneeuw!

Even een foto. Voor wie hier blij van wordt. Mijn achtertuin 10 minuten geleden.
Het is gedaan met niets doen en in het vuur staren. De stoep moet geveegd, de kippen en Koezie hebben bevroren water, de ren moet sneeuwvrij gemaakt, hout moet worden aangevuld....
Ach en de auto moet ontdooid. Krijgen we hem wel aan? Even de accu bijladen, kacheltje in de auto, het kind warm ingepakt, want de vakantie is weer voorbij en fietsen met dit weer is nog even niet te doen.
Tsss en ik bedacht me vorige week dat ik vandaag de tuin in zou gaan om te gaan spitten ofzoiets.
Dus niet ,-)

9 opmerkingen:

  1. Ohhh... mooi!! Jaloers ook ;o) Geniet ervan hoor, ondanks alle klusjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa hier word ik blij van!!
    Pray plaatje! :-)
    Haha, die plannen komen bekend voor...
    Rare omslag ineens hé?
    Gisteravond hadden we een soort van disco in huis- alle lampen knipperden door ijzel...
    Koning Winter is gearriveerd! Ben benieuwd hoelang hij blijft!
    Succes met je klusjes- je blijft er wel warm van! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hier ook disco! Het is niet het handigste weer, maar moooooooi!

      Verwijderen
    2. Pray plaatje? ? Mijn slimme telefoon is bevroren geloof ik...prachtig plaatje! ;-)

      Verwijderen
  3. Oh wat mooi! Ik hou van sneeuw omdat de wereld er zo verstild van lijkt, zelfs alle geluiden zijn dan gedempt. Maar ja al het extra werk wat er weer bij komt, dat is dan weer minder! Wens je, ondanks alle klusjes, toch een heel fijne winterse dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zou ik dat ook graag willen hier in de polder en dan een lekkere lange wandeling maken, fototoestel mee. Beetje jaloers ben ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hou die sneeuw maar lekker daar ik ben er geen fan van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier in hongarije ook sneeuw. Heerlijk. Gelukkig nieuwjaar nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wát een romantiek, ook bij jou in de tuin!
    Maar er staat ook: de auto moet ontdooid. En dat zijn de lasten naast de lusten.
    Hier staat ook een auto op de - nu spekglad beijzelde - oprit, die stevig in ijs en sneeuw staat ingepakt. We wachten met boodschappen doen wel tot de dooi invalt op donderdag, we eten de voorraden wel op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen