vrijdag 1 januari 2016

Een nieuwe dag.

Het is nog vroeg als ik samen met de honden het bos in stap. En stil! Ik hoor ganzen over vliegen, een duif die koert en het knorren van mijn maag. Maar verder niets. De mensheid slaapt nog. Heerlijk die stilte! De bladeren onder mijn voeten knisperen op sommige plekken. Rond het vriespunt dus. Er hangt zo'n dunne laag mist. En dan komt de zon. Als een grote ronde vurige bal breekt ze door de mist heen. Jammer dat mijn camera niet kan vastleggen wat ik zie, maar deze foto komt het dichtst in de buurt. De eerste zonnestralen van 2016.
Ik hoop dat er nog veel zullen volgen!
Ik wens allen die dit lezen heel veel licht, liefde en zonnestralen in het nieuwe jaar!

12 opmerkingen:

  1. Voor jouw en je familie alle goeds ,liefde en gezondheid ,en vele mooie blogjes ,gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een magisch moment.. voor jou en de jouwen veel licht, liefde en gezondheid gewenst in dit prille nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen


  3. Dank je wel! ik wens jou heel veel mooie, gedenkwaardige momenten dit jaar.Dat dit jaar in alle opzichten een heerlijk jaar mag worden.Warme groet,Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel mooie momenten in de zonneschijn wens ik jou..........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Typefout! Opnieuw! Ik wens je een fijn, gezond en veel zonneschijn in 2016 Hannah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi en liefdevol jaar wens ik jou en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was heerlijk buiten! Ik wens jullie een mooi, gezond en liefdevol 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We pickend up out son this morning and saw the sunlight soft and light over dusty fields. Can understand your ferlings.
    Happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! Ja..t begint er nu op te lijken hé...de kou ;) Heel veel moois en gezonds voor 2016 gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijzonder sfeervol.
    Ik zie uit naar je foto's en mooie teksten in dit jaar.
    Veel inspiratie toegewenst en een heel mooi 2016!

    BeantwoordenVerwijderen