donderdag 9 juli 2015

en de rivier stroomt...



Vijf dagen, 
vier nachten 
verbleef ik bij de rivier.
En die rivier, aaaah, wat had ik die nodig.
Hij stroomde en stroomde en stroomde....
en daardoor ging de stilstand
en de 'overload' in mijn systeem 
ook weer stromen....
Vier ochtenden werd ik wakker 
met het geluid van vogels
en het geluid van de rivier.
En als klap op de vuurpijl 
zag ik drie ochtenden
DE vos.
schichtig
prachtig
natuurlijk
alert
We keken elkaar aan
heel kort
en dan verdween hij weer
 het bos in.
En wachtte ik 
vol ongeduld
op een weerzien!



17 opmerkingen:

  1. Oh hoe mooi kreeg je hem op de foto...is mij nog niet gelukt met mijn overbuurtjes!
    Dat is toch echt genieten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat klinkt dat zalig! En wat een unieke foto's van je mede kampeerder.
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wauw....kippenvel!!
    Gaaf, en wat heb je hem mooi gevangen!
    Fijn dat alles weer een beetje kabbelt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi getekend hè? Een ware schoonheid. Groetjes, Turfie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, kwam die maar eens voor mijn lens. Heerlijk om met deze beelden je dag te beginnen, dat blijft op je netvlies staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat beschrijf je dat mooi! wat goed dat alles weer stroomt!
    en wat prachtig, die vos. Mijn dochter Ronja heeft ademloos je foto's bekeken...haar totem is de vos ♥

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Heel mooi en invoelbaar, Hannah.. en wat fijn dat je het weer zo voelt stromen in je....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een juweeltje om die zo maar tegen te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzondere ervaring en zo prachtig beschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een bijzonder beestje! Maar ik kreeg toch even kippenvel van je derde foto, wauw, hoe hij je aankijkt!
    Prachtig Hannah!!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen