dinsdag 13 januari 2015

Winter?

Een eindeloze dag met regen.....
Toch gaan we met zijn drieën (N oah, Cees en ik) na schooltijd de honden uit laten en daar hebben we beslist geen spijt van.
In één oogopslag zien we in de verte vier reeën lopen ( en die zag ik hier nog nooit met zoveel tegelijk) en komen we een grote groep wilde zwanen tegen!
De foto's van de dieren zijn niet geweldig mooi. Ik maakte ze van grote afstand....
maar dat jullie wel zien dat ik het niet uit mijn duim zuig.....
Ach en het is jammer dat er geen sneeuw ligt, maar water vraagt ook om er dwars doorheen te rennen!

Op deze manier is wandelen in de regen helemaal niet erg!
Thuis komen met twee 'vieze' kinderen en twee kleddernatte honden,
dat is pas erg ,-)


9 opmerkingen:

  1. Haha... ja, dát is pas erg!! Maar volgens mij heb jij een heerlijk warm kacheltje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig joh, en die kleuren.....
    supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vieze kinderen en kleddernatte honden.............puur geluk ..............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben het helemaal met Martine eens................

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou inderdaad, thuiskomen is het ergst. Niet het daadwerkelijk op de fiets zitten in de regen, maar proberen je natte spullen uit te trekken zónder het binnen een glijbaan te laten worden ;-)
    Wat super, die reeën en zwanen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooie fotos zit heerlijk meete genieten ,en ja nat thuis komen ,ach heeft ook zijn charme

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie foto's! En nat thuis; gauw droge kleren aan met met thee warme thee bij de kachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohja zaaaalig!! Dat thuiskomen, daar kan ik me ook iets bij voorstellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen