vrijdag 16 januari 2015

De Kleurendief

Nog nooit zag ik zo een mooi optreden voor en met kinderen als vandaag.....
Kompanie Vonnunan speelde voor de eerste drie klassen van de Vrije School  en na het toch wat zware spel van gisteren waar de drie koningen werden opgevoerd (door een heel andere toneelgroep) was dit een verademing!
Kleurrijk, speels, kunstzinnig, krachtig, prachtig, muzikaal, ontroerend, jong, nieuw.....
Ik huilde, ik lachte en had kippenvel van onder tot boven.
En ik was niet de enige begreep ik achteraf!
De kinderen zongen, dansten en deden vol overgave mee.
Geweldig knap hoe ze de kinderen van begin tot eind wisten te boeien.
Ik kwam gelouterd thuis!

Op You tube vond ik een filmpje. In Nederland spelen ze in het Nederlands.
https://www.youtube.com/watch?v=51xdTYPwM5Y#t=42
Mochten ze bij je in de buurt komen dan is het een enorme aanrader!
Meer weten?
http://www.euritmie.nl/frame209.html

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! Tessel was er helemaal vol van, het was de mooiste voorstelling die ze ooit op school gezien had en had overal aan mee gedaan vertelde vol enthousiasme!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit! 'k Kan me goed voorstellen dat je diep geraakt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoe mensen anderen weten te boeien en te enthousiasmeren!
    Ziet er inderdaad heel goed uit Hannah!

    Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb genoten van de kink. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen