donderdag 25 december 2014

Verbinding


Vorig jaar op deze dag duwde ik Lief over dit pad in zijn rolstoel.....
Gisteren bedacht ik mij nog met spijt dat we geen kilometers meer samen kunnen wandelen in de natuur. Hij kan al weer heel veel, maar zo maar uren struinen?

Vandaag schijnt de zon! Dáár verlang ik al heel lang naar. 
Ga je nog lopen vraagt Lief.... Want dan ga ik mee!
Met zijn drieën en de honden lopen we diezelfde weg.....
Er gaat een fiets mee en een paar wandelstokken.
Genieten zeg! Een strakke blauwe lucht, zachte temperatuur en die stilte....
Wauw!
Dát is voor mij kerst! 
In mijn meest ouwe kloffie doen waar ik zin in heb.

Thuis steek ik de houtkachel aan.
Brandt een kaars.
Voel me verbonden met mijzelf en mijn omgeving.

En dát is wat ik een ieder toewens.
Niet alleen voor vandaag, maar voor alle dagen van het jaar!



10 opmerkingen:

  1. Mooi hannah ,wens jouw ook alle dagen geluk ,gezondheid en liefde .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bespiegeling.
    Er kan van alles op je pad komen in het leven. Zo fijn dat jullie daarin samen jullie weg vinden. Het is makkelijk om elkaar kwijt te raken.
    Fijne Kerst, met veel licht en warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je lieve Hannah! Zo vieren wij ook kerst, gewoon samen spelletjes doen met pubers in joggingbroek en pyama en klein meisje in haar feestjurk, gewoon omdat we dat zelf willen en leuk vinden. Gewoon omdat we bij elkaar zijn. Ik wens jou en jouw dierbaren heel fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk,die wandeling en daarna jullie manier van kerst vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it!! en zo fijn te lezen X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a nice and sunny day we had today here. The clear air and soft light are good, even if it is going to get colder now. This little things give us so much joy and satisfaction.
    Warm greetings, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voo de goede wensen. Voor jou wens ik hetzelfde. Verbondenheid in en met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een jaar verstreken en zoveel moois dat op je pad kwam, zo positief ... heerlijk genieten met zijn drieën of het nu kerst is of niet, iedereen op zijn eigen manier en met zijn eigen gedachten maar toch samen één. Mooi beschreven weer Hannah!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie wens ... hele mooie realiteit! Bedankt Hannah! Een heel fijn nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen