maandag 13 oktober 2014

Is morgen ook goed?

Op de plek waar ik het bos verlaat en bijna dagelijks de akkers op stap liggen stapels keien.
De boeren halen die van hun land en gooien ze aan de kant....
Vandaag vind ik er een boodschap:
In de verte zie ik de vermoedelijke 'dader' op zijn trekker rijden....
Nee, ik ken hem niet!
Tsssss, 
Vandaag kan ik niet....
Ik heb het druk!
Foto's maken van paddenstoelen, die toch op bloemen lijken....
en van eenden in de mist....

Oh... en van een ineens voorbij vliegende duif in de mist.....


Morgen, misschien heb ik morgen wel tijd!
,-)

15 opmerkingen:

  1. Hihihi dat is een leuke! En prachtige plaatjes deelde je. Thanks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grapjas, weer wat anders dan 'brommers kiek'n' haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, Hannah - en een ritje op de trekker? Wie wil dat nou niet.. ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's weer... en hola... een stille aanbidder? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een leuke boodschap...
    En wat een prachtige foto''s heb je gemaakt.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En heb je er een steen naast gelegd met de boodschap even geen tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig! In idd een stenen boodschap terug is ook een idee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha!! Wel gevoel voor humor die trekker-flirter ;-) Als hij vervelend wordt gooi je die steen door zijn voorruit :-P
    Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vriendelijke uitnodiging, gossiemokke als ik in de buurt woonde wist ik het wel :-)
    lijkt me super:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha mijn reactie staat er al, was dezelfde als van Marloes hahaha X Es Morgen maar een dikke stift mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een gave paddenstoelen! En pas op hè, niet zomaar samen op de trekker gaan.... voor je het weet moet je ook een sjaaltje dragen.. hahaha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je hem al geantwoord?
    Dat lijkt me nou keileuk....een correspondentie op steen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ha, een flirt via een steen, dat maakt je dag toch helemaal goed. Jij hebt vast de hele dag een glimlach op je gezicht gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke vondst zo tussen al het andere natuurschoon, geeft gelijk een glimlach op je gezicht :-) Volgende keer stift meedoen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen