woensdag 15 oktober 2014

Bijna.....

Als ik op mijn stoep sta zie ik dit.....
Het is een beetje een grijze foto, maar ja de zon liet zich ook nog niet zien vanochtend.
In die grote Ceder, naast dat hutje, spelen TWEE eekhoorns boven in de takken.
Ze rennen in dolle vaart achter elkaar aan!
Takken zwiepen alle kanten op. Een genot om naar te kijken. Ze maken van die eekhoorngeluidjes....
Appeltje, eitje zou je denken.
Ik ren met mijn fototoestel baar buiten
Stel de zoom in en.....
Ha, het was voor mij ook een verrassing wat er op de foto zou staan.
Ze wil niet met haar gezicht op de foto in blogland.
Bang om herkend te worden.
Goh ze lijkt op iemand,
ik hou er ook niet van ;-)

9 opmerkingen:

  1. Hihihi...leuk!!!! Oh Hannah...wat woon je toch heerlijk, Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha eindelijk maar gelukt!! Een prachtige staart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend zo heb ik eens een vlinder voor de lens willen hebben, maar ook de hondenriem in de hand.
    die 2 dingen gaan niet samen op dus :) maar leuk hoor eekhoorns zie ik hier ook wel eens ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi uitzicht vanaf je stoep, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze denkt vast oei papperazies!!!!!!........helaaas nieuwe poging!!!!!
    Wel een mooi uitkijkje en wat een schattig hutje krijg er allemaal dromen bij..........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke tuin hebben jullie zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar wel een mooie pluimstaart! Prachtig uitzicht trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar haar mooie staart staat er prachtig op, dat is alvast een heel goed begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik een eekhoorntje zie maakt mijn hart een sprongetje!
    Jammer genoeg springen ze niet door onze tuin.

    BeantwoordenVerwijderen