zaterdag 20 september 2014

Schoonheid.....


Spitse Stinkzwam (en stinken doet ie!).... geen kleurstof.





Gele Aardappelbovist, klein beetje kleurstof, heel erg lichtbruin.












Ik kon de naam niet vinden, groeien op een afgezaagde Beuk, geen kleurstof....

Waar ik anders aan voorbij loop, sta ik nu bij stil....
Ik verwonder mij over de grote diversiteit aan vormen, kleuren en geuren.
Nog nooit heeft de mens zoiets zelf vorm kunnen geven. 
Wat een grootse krachten zijn er toch werkzaam in de natuur op aarde.
De boeken liggen weer op tafel. Ik ga determineren.....
Ik vul de pannen met water, wol en paddenstoel
       en voel grote opwinding bij weer een nieuw magisch avontuur.

13 opmerkingen:

  1. 1 woord maar voor.....onbeschrijflijk mooi (2woorden dus)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar ik me net VERwonderde over je kleuren ;-) kan ik nu alleen maar BEwonderen, wat een prachtige plaatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schoonheid! En ook prachtige foto's! Ik ben nu al benieuwd naar het verdere wolverf avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto´s en wat heb je het (weer) mooi omschreven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's. Ik ben benieuwd naar het resultaat en je foto van de wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat wol in combinatie met paddenstoelen-avontuur! Ik volg je op d voet... X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh wat zou ik graag meedoen ,volg je hoor,sukses zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sta ook altijd versteld wat een knappe kunstenares ons Moedertje Natuur is ... prachtige foto's.
    Succes met het zoeken naar paars! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig foto's van paddestoelen en oh zo mooi die cadeautjes van Moeder Aarde.
    Nog geen paars gevonden?
    Ik zal het mijn moeder eens vragen, die verfde vroeger ook altijd haar wol.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zouden die inktzwammen toevallig paars verven..........???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende foto's en dus vondsten! En nu maar brouwen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige paddestoelen! Knap dat je daarmee de wol verft! Ik ben benieuwd naar de kleuren uit dit "verfbad"!

    BeantwoordenVerwijderen