maandag 11 augustus 2014

Revalideren....

Mijn Lief revalideert....
Nee, niet meer in een revalidatiecentrum of bij een therapeut.
Gewoon thuis.
Was hij voor het ongeluk druk in de weer met trekkers, karren, motorzagen én natuurlijk bomen zagen, nu vind hij hier of daar es wat.... als hij onderweg is in de omgeving.
In de staatsbossen wordt natuurlijk ook veel gezaagd. Maar niet alles is blijkbaar de moeite van het meenemen waard.
'Vergeten' boomstammetjes liggen in een sloot gekieperd, achteloos verlaten in de wegberm....
Lief kan dat niet aan zien......
Vorig jaar werd zijn fiets gejat mét fietskarretje.
Wie daar nou blij van werd, dát begrijp ik echt niet!
Beiden waren model van voor de oorlog.

Dus had Lief een probleem...
HOE vervoer ik die stammetjes!
Nou....
Zo;
Achter mijn fiets knoopte hij een kar......;-)
Maar, uhh, dat werd luchtfietsen!
Dát vroeg een enorme krachtsinspanning!
Zijn benen doen pijn ....
Maar zijn hart is gelukkig!

14 opmerkingen:

  1. Hahaha, geweldige foto!!! En het lijkt me een heerlijke plek waar jullie wonen!
    Goed dat hij een gelukkig hart heeft, dat maakt dingen lichter, behalve die boomstammen dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een gelukkig hart is echt prettig.....mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Hannah..... ik word hier helemaal blij van,

    al vind ik het ook wel erg jammer dat zijn fiets gestolen is....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto en wat een doorzettingsvermogen prachtig om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, wat leuk en creatief!! Geweldig Lief heb jij Hannah, jullie hebben straks niet alleen heel veel stammetjes voor een warme winter maar zijn conditie is vast ook een heel stuk beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met een blij hart kom je er dus wel super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een blij hart...dat kan veel aan! wat een superoplossing en wat een leuke foto ;) Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, luchtfietsen, prachtig ding zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een doorzetter je lief! En zoveel boompjes al.... ! Jullie zullen het niet snel koud krijgen.... Ook letterlijk niet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat is echt revalideren ik denk dat het misschien zelf zwaarder is....t is goed...een mens met een gelukkig hart!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super foto! Heb ik hartelijk om moeten lachen...

    BeantwoordenVerwijderen