dinsdag 1 juli 2014

Van die dagen....:-)

Vandaag was ik weer eens mee op stap.
Op stap met de klas van Dochter.
Ach en het zijn echt hoogtijdagen,
die dagen dat ik met twintig kinderen
door het leven wandel.
Ik kijk door de ogen van hen!
'Ik wil eerst naar de olifanten, NEE eerst naar de papagaaien,
of zullen we maar gewoon gaan kijken wat we tegenkomen'?
Ik vind alles goed,
ik hobbel achter ze aan en roep OOH en AAH 
en geniet van het enthousiasme en de tomeloze energie......!

Cees wil een vis vangen met zijn vingers en we hangen met zijn vijven geboeid over de railing om te kijken of het hem lukt.... Juul wil een dagpauwoog natekenen en roept me trots om te laten zien als het gelukt is. En ik WIL die veer van de uil die op de grond ligt, nét achter het hek (één van de kinderen klimt over dat hek;-)) en het voelt als een grote schat als ik hem voorzichtig in mijn tas opberg......
'Die haaien mama, die vond ik het allermooiste' verzucht Dochter als ik nog even op haar bedrand met haar praat.
Ze slaapt al voordat ik beneden ben.

Die dagen met de klas van Dochter....
Dát zijn echte hoogtijdagen!

En ZIJ en ZIJ gingen NATUURLIJK ook mee..... ;-)

10 opmerkingen:

  1. Ja dat zijn momenten waar je altijd naar terug blijft kijken ,maar wees gerust er komt steeds weer bij, en mooi die olifant jammer dat hij geen spin vachtje heeft ....ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stukje heb je geschreven, zo'n dag met een gouden randje, die kunnen we weer in een boekje schrijven. En lekker over bloggen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die foto's, dag met een gouden randje er omheen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker puur zijn ze...die kinderen...mooie foto's!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk Hannah, ja het enthousiasme van kinderen, heerlijk,

    een echte uilenveer.... sjoow mie plies:-)

    wat een prachtig kadootje deeze dag..
    lekker van nagenieten
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch zo'n dag kinderlijk genieten. Geniet ze maar lekker na! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk en je kunt er dagen van nagenieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, helemaal genieten van je logje... ik ga er vanzelf ook weer terug door in de tijd ;) Heerlijk die kids!!

    BeantwoordenVerwijderen