woensdag 23 juli 2014

Schiermonnikoog ;-)

Eén dag aan zee....
en wat was het heerlijk!
Ik heb intens genoten,
samen met N oah.
Me volledig gevuld met Zon, Zee en Zand.
Het zand vind ik nog terug in mijn oren ;-)
(ja, douchen helpt!)



"Kom kijken mama, deze LEEFT!





Op de plek waar we aan het strand lagen werd er druk  gevliegerd.
Een prachtig spel van lichaamskracht, wind en soms golven.
Ik genoot van het kijken ernaar.....
Niet iedereen was dat spel machtig en bij het wandelen over het strand werd ik plotsklaps 'gevangen' in de draden van zo'n vlieger.....
Echt hilarisch, ineens was ik toch deelnemer in plaats van toeschouwer!

Konden we de zee maar meenemen naar het bos, verzucht N oah terug op de boot naar huis.
Ja, verzucht ik..... Konden we de zee maar meenemen terug naar huis.....;-)
Het was er zalig!

11 opmerkingen:

  1. Wat is de zee toch mooi! Ik wil er ook wel ééntje naast de deur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! En wat goed dat jullie zijn gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk die plaatjes ,en ja prachtig de zee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja heerlijk...ik begrijp het, ben er vaak te vinden. Mooie foto's en t toont een stuk rustiger dan hier ;) Nu ken ik mensen die hier hun hele leven al wonen, straat uit en ze zitten in het zand...en tóch er noooooiiittt komen! Onbegrijpelijk voor mij maar goed..ieder zn of haar ding. Ik verheug mij op ons weekendje Drenthe deze zomer. Zeg maar tegen Noah dat ik dan weer tegen Jan zeg...ik wil hier noooit meer weg!!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat genieten een dagje schier! En wat ben ik( zijn wij) daar al lang niet meer geweest zeg! Het wordt tijd voor weer een dagje of miss wel een weekendje schier. Heerlijk uitwaaien op het strand!

    Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat toevallig! We hadden elkaar kunnen treffen, want wij zijn op vakantie op Schiermonnikoog.
    Heerlijk hè. Wij komen hier het liefst een keer per jaar.
    Alleen wel jammer van al dat zand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja konden we de zee maar in een zomerse tas stoppen *zucht* X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja heerlijk maar ja dat gaat niet dus toch gewoon af en toe een dagje naar zee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan zat ik steeds bij jullie in het bos hoor ;-), Oh wat mis ik de zee, niet die van Schier maar die van Vlieland..... Maar dat is eigenlijk niet te doen in een dag. Heerlijk dat jullie gingen, de zomer is wat mij betreft gewoon te kort dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk!!! Ik kan me voorstellen dat jullie hier nog lekker lang van nagenieten, zeker... zo lang je nog zand vindt ;) Voor ons zo normaal, even naar het strand, maar als je in het bos woont is het zo'n dag extra speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hebben jullie wel iets moois om weer naar uit te kijken de volgende keer :-) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen