vrijdag 20 juni 2014

Hoezo VRIJE wil....

van pinterest


Ik dacht mijzelf redelijk te kennen maar tegenwoordig heerst er een 'nieuw' wezen in mij.....
Mijn huis blinkt, de vloer is gedweild, de koelkast kreeg een lapje en ik betrap mezelf erop dat ik al weer met een kritisch oog naar de ramen kijk.

Hormonen!

Deed ik die dingen voorheen eens per maand, zo rond de tijd van mijn menstruatie, nu ben ik dagelijks bezig om het huis blinkend te houden.
'Zou dat het verschil geweest zijn tussen mijn Zus en ik"..... ?

Hormonen?

Bij Zus is het huis altijd spik en span, iedere dag wordt er geboend en geveegd.
Ik keek daar altijd met grote verbazing naar en kon alleen maar denken; 'Waar je zin in hebt, zeg....'!
Zus had blijkbaar een andere hormoon- huishouding dan ik.
Dacht ik voorheen dat het blijkbaar 'op de genen' ligt, dat schoonmaakvirus, NU weet ik het zeker;

Het zijn de Hormonen!

Zucht....
Ik moet er maar even flink gebruik van maken want ik heb er geen idee van hoe lang dit weer gaat duren.


11 opmerkingen:

  1. Ja, maak er maar flink gebruik van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt wel heel erg op zwanger zijn????? Nesteldrang noemen ze dat bij ons in België! ... Ik wil je niet ongerust maken hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ha, NEE, dát is het niet! Ik weet het zeker ;)

      Verwijderen
  3. Volgens mij hangt het in de lucht ik ben ook ineens besmet of is het de leeftijd?? X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaja Hannah...ik ben ook zéker niet zwanger ;) maar heb ook last en baat bij die schoonmaakhormonen..zó herkenbaar wat je schrijft ;) Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. laat maar over je heen komen dan komt het vast goed en gaat het wel weer over !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, zeker gebruik van maken en het positieve ervan inzien! Ik had overigens bij geen van mijn drie zwangerschappen ook maar een greintje poetsdrang, dus of mijn huis óóit zal blinken....?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou zeggen doseren en de rest van je energie in leuke dingen stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh Hannah toch,
    maak er maar dankbaar gebruik van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak je geen zorgen............het gaat weer over.............

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat die hormonen nog even uitblijven dan hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen