donderdag 15 mei 2014

Plaai.....

"Moet ik op de 'plaai' knop drukken mama?"
Plaai.... Plaaai..... Wat bedoelt dat kind.....
Oh je bedoelt  Pleeei....
Ja, je moet op de Play.... drukken, dán start de film....!

Ik sta op de 'ruhpiet' knop...
Eindeloos, eindeloos herhalen.
Haken; ik kan er niet meer mee stoppen.
Altijd al geweten dat ik verslavingsgevoelig ben.....;-)

Buiten is het troosteloos, zo zonder zon.
Binnen brandt de kachel.
En ik zit te ruhpieten...
Ben benieuwd wanneer bij mij de plaai knop weer aan gaat....

9 opmerkingen:

  1. hahaha geweldig gevonden Hannah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, hier brand ook de kachel ;)
    Ik wens jullie veel plaai- en ruhpietplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahaa heerlijk dat ruhpieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whaahhahaha
    geeft niet het resultaat is oogstrelend mooi Hannah

    * kwartje in de juxe box gooi,*

    play b-17

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haaaaaaa haaaaaaaa ik kan hem ook niet vinden ,,,,,ha ha maar de deken woord vast fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zon in overvloed, hoe kan dat nou....;)

    BeantwoordenVerwijderen