vrijdag 23 mei 2014

Nog één keertje dan....;-)

Ik moet het toegeven.... ik was een beetje overdonderd door de vele reacties op de geboorte van Koezie!
Maar tegelijkertijd besef ik mij dan ook dat het wel een bijzondere manier is om middels het bloggen deze 'dingen' met blogland te kunnen delen.
Nog steeds krijg ik reacties en de meest gestelde vraag is toch wel; Hoe staat het met dat tweede ei?

Via internet zagen we dat als je een ei met een levend wezen erin, in een bak met water legt, je dit ei zachtjes kan zien bewegen. Dat deden we, maar hoe we ook tuurden, het ei bewoog niet!
Lief pelde het ei voorzichtig los en de inhoud was vloeibaar.
Jammer!
Koezie en zijn pleegmoeder Duif doen het goed samen!
En ook N oah is dagelijks in de weer om het diertje te 'voederen'.
Voorzichtig praten we er over om, als Koezie groter wordt toch op zoek te gaan naar een soortgenoot.
Alleen is ook maar alleen.....
En nou is Koezie niet echt alleen, maar als je nooit in de spiegel kunt kijken om een soortgenoot te zien....., dán is dat toch alleen.


12 opmerkingen:

  1. Prachtig! En ligt Koezie nou bij de hond op foto 2? Wauw! Ik zou het onze honden niet toe vertrouwen. Een van onze hondjes liep in een onbewaakt moment met een van de kippen in zijn bek. ( gelukkig allemaal goed afgelopen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. * smel*

    koezie heeft het goed naast alle andere dieren :-) die tussen de poten van je hond is werkelijk aandoenlijk lief,
    wat een scheetje,
    jammer dat het er maar een is, maar... het ziet er wel erg gezond uit:-)

    een heel fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Blijft zo vertederend dat kleine dutske! En die borders van jou zijn echt wel rustig... ik weet niet of dat met die van ons zou lukken.
    Maar wel fantastisch die foto zo tussen de hondenpootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die koezie toch en dan tussn de poten van de hond ja dat zou ik grace mijn moppie ook toevertrouwen,geweldig weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kip en gans kunnen samen ook veel plezier hebben hoor, prachtige foto's!!! Ik geniet volop mee X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach gossie wat super schattig is die Koezie toch en wat een fijn thuis heeft hij (of zij??) bij jullie.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou haha, laten het nog maar heel wat keertjes worden hoor, ik krijg er geen genoeg van..van jullie lieve Koezie!! Prachtige foto's, natuurlijk die samen met de hond maar samen met kip vind ik ook echt een plaatje! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou ik vind het ook zo bijzonder en ik geniet op afstand met jullie mee van dit kleine ganzekuiken :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh fantastische foto's!! En bedankt voor de tip! Onze kip zit volgens ons echt te lang te broeden nu, en jammergenoeg nog steeds geen kuikentjes. Morgen de truc met het water maar eens proberen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit lief.....................

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh smelt die foto tussen de poten van de hond is natuurlijk werelds! Och wie weet wat weer op jullie pad komt, maar zoals die lieve Essebes schreef zou de gans het prima doen samen met de kip...en hopelijk blijft dat ook zo met de honden. Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen