zaterdag 31 mei 2014

Barbados

Ik droomde vannacht;

Ik boek een reis naar Barbados samen met Bettie (een hele oude schoolvriendin van vroeger).......
We hebben beiden eigenlijk geen geld, hebben er ook niet heel lang over nagedacht. Morgen gaan we al!
'Wat ga je daar doen' vraagt iemand in mijn droom....
NIETS..... twee weken zon, zand en zee.....
Ik word diep uitgerust wakker....

Waar ligt Barbados eigenlijk, vraag ik mij af als ik wakker word...
En wat is internet dan prettig;-)
Ik tik het in en de informatie stroomt mij toe!









Dusss ;-)


Hier ga ik mij de hele dag mee 'verbinden'......
"Hoe een droom je naar verre oorden kan brengen, zonder dat je daar heel veel geld en reistijd voor kwijt hoeft te zijn"!

8 opmerkingen:

  1. Precies Hannah, door te dromen kun je verre reizen maken; zo kom ik ook overal door het schrijven van mijn boeken, zelfs in wereleden tussen de werelden. En laat ik nou Tineke de Nooij op de radio onlangs horen verkondigen, dat als je niet reist, je ook niets te vertellen hebt. Ik heb haar toen geschreven dat de wereld vol zit met dromers en schrijvers en zangers en kunstenaars die geen stap buiten de deur hoeven te zetten om ergens anders te zijn. Dus: op naar Barbados. (wist ook niet waar het lag :-) ) Droom maar lekker door, is mijn reisadvies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk!zo'n droom waar je zo lekker uitgerust van wakker wordt. En fijn idd een mooie reis die je niks kost. Ik geloof dat ik me ook wel op zo'n strandje tussen de palmbomen zie zitten met een fijn boekje erbij, lekker niks doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha echt heel erg leuk en lekker voordelig zo :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, heerlijk!
    Zo komt het ook dat ik nu in een huis in de duinen woon met uitzicht op zee ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whaaa, dat is nog eens goedkoop reizen :-)
    de mooiste reizen maak je in j e hoofd:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen