maandag 3 maart 2014

De lente in mijn kop.....

En Morgen?
Morgen roep ik uit tot Hannah-dag!
Dochter weer naar school, Lief een dag aan 't werk in het revalidatiecentrum.
En Hannah een dag vakantie!
Och jee, wat zal ik eens allemaal gaan doen....
Vorig jaar ontdekte ik hier in de buurt een veld uitgebloeide daslook. Dit jaar wil ik er op tijd bij zijn en eens flink 'winkelen'....


Ik wil uren wandelen met de honden, ik wil kaarden, want ik heb sinds kort een kaardenmolen, die me alleen nog maar lief glimlachend werkloos staat aan te staren;-))
En mijn tuin......, ach mijn tuin en ik  Wij hebben er ook weer zin in samen!
Een nieuw groeiseizoen.....


Cirkels wil ik, alles in cirkels; bloemen, kruiden, beetje groente.... De compostbult moet nog op zijn kop. Welke zaden heb ik eigenlijk nog allemaal? Oh ja en overal zie ik ineens longkruid staan. Die wil ik in mijn tuin planten.....!
En brandneteltaart wil ik maken, nog een lap vilten voor mijn 'herbariumschrift'.......
Tssssss
Ik ga maar vroeg naar bed!
Want MORGEN........
Morgen is Hannah dag!

Foto's zijn van het www.

17 opmerkingen:

  1. Mooi Hannah! Dat klinkt allemaal veelbelovend. Geniet er van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhh ja ik wil ook, maar ik heb geen grote tuin meer:-)
    wat is het genieten ineens hé, alles gaat zo hard, geweldig, we gaan er een feestje van maken Hannah:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh ik wens je een hele fijne Hannah dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een fantastische dag in je tuin Hannah.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze week één Hannah-dag? Of worden het er twee.......dan moet de zon zeker NOG een keer schijnen.
    Fijne dag Hannah (Kom je wel handwerken? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms wil je alles tegelijk hè? Mooi, zoveel energie. Ik wens je een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier en geniet van je Hannah dag oh en een kaardenmolen superrrrr !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat wordt een dag van vollop leuke dingen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, dat wordt vast een heeeeeeeerlijke dag :))) Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk, geniet van je Hannah-dag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne Hannah-dag! :-) Veel plezier!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn zo'n dag voor jezelf, geniet ervan.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk, zo'n dagje inlassen helemaal voor jezelf, met allemaal leuke-heerlijke-fijne-dingen-om-te-doen! :-D
    Past het allemaal in een dag? ;-)
    Heel veel plezier, lekker genieten....en wat een geluk...de zon schijnt uitbundig vandaag, ze wisten het, daar boven, wat ik je brom! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier komt de daslook al op dus scheppen maar, heeeeerlijk die daslook ik ben er dol op.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk even bij jezelf terug komen op zo`n dag als jij vandaag beleefde.Die cirkeltuin is inderdaad een mooi gezicht maar wat is nou Daslook?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk werken in de tuin, rommelen, hobbyen, kortom we hebben er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen