woensdag 5 februari 2014

Verlangen....


Hoe zou Shakira er uit zien als ze net wakker is?
N oah is al dagen bezig met Shakira,
Later.... als ze groot is wil ze zangeres worden en op een podium staan.
Gisteren wilde ze nog boerin worden en was het nou eergisteren of al langer geleden dat ze cow-girl wilde worden......
Ze draait voor de spiegel met haar billen, haren los, armen ten hemel en zingt!

Maar goed, zelf net uit bed wordt internet al geraadpleegd, op zoek naar een foto van Shakira in pyama en zonder make-up....
Dát vind ze niet, maar wel Shakira met foto's van haar kinderen.
Ze is al moeder!
En dat roept een nieuw verlangen op; Hoe zou het zijn als je moeder Shakira is......
Dat lijkt me leuk, verzucht ze. Lijkt jou dat ook leuk mam?
Maar voor papa lijkt me dat niet zo leuk, want er zullen altijd andere mannen om Shakira heen zijn....
Maar, wat heeft ze mooie kleren aan, wat kan ze mooi dansen én zingen...... zou ze dansles hebben gehad?

ZUCHT.....

Ik kijk naar haar en grinnik....
Ze zal niet de enige zijn die verlangend naar Shakira kijkt.
Ik  ken een vrijgezelle boer die zijn paard Shakira heeft genoemd ;-))

http://www.youtube.com/watch?v=DUT5rEU6pqM

Aah en deze vind ik leuk...

http://www.youtube.com/watch?v=8C6xDjQ66wM



9 opmerkingen:

  1. whaaa, echt een fan dus,
    laat haar maar lekker dromen van dit soort idealen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha...ha......wat een heerlijke onbevangenheid ....dat is toch genieten .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh die dromen! Heerlijk! Straks de posters aan de muur en maar oefenen voor de spiegel met de borstel in hand... :-)
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk! Geweldig om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, over 10 jaar roept ze: "Huh, vond ik háár leuk??".
    Dus lekker laten genieten, kostelijk verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha gek genoeg had ik dat niet van Noah bedacht, shakira...grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze moet het dansje van 'Wakawaka' leren.....dat ken ik ook. Doe ik mee, ik vind Shakira leuk!
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou....Shakira is natuurlijk wel heel erg mooi...zou best ook een beetje op d'r willen lijken hoor...dus ik snap t wel van Noah...misschien helpt het om ook veel te 'shaken' met de heupen en de buik en natuurlijk billen ;o))

    BeantwoordenVerwijderen