vrijdag 21 februari 2014

Het Zwanenmeer....

Aan het eind van deze dag wandel ik met de honden door het bos
en er weer uit, langs de akkers.
De zon schijnt, de lucht is blauw
en ik word verrast door een grote groep zwanen,
die blijkbaar met elkaar hebben afgesproken;
 'rond vijven op de plas, middagconcert'...
Het is prachtig, hoe ze van alle kanten komen aanvliegen,
in groepen en
luid schetterend hun komst aankondigen.

Het is jammer dat ik de honden mee heb,
want ik moet over een hek en er lopen ook schapen ....
en die Border Collie van mij was nog niet eerder met een koppel schapen.
Dus vandaag kan ik niet dichterbij komen.





Ik ervaar de natuur als enorm krachtig!
De zon, de zwanengeluiden, de energie vanuit de aarde......
'Opgeladen' wandel ik weer huiswaarts.
Dank je wel Zon!

10 opmerkingen:

  1. heerlijk Hannah, dat geeft je weer kracht,
    wete je, ik zou daar met ace zo heen kunnen lopen:-)
    die is niet gefixeerd op zwanen en schapen, als die z'n bal heeft..
    ziet hij niks meer:-)
    hoort hij niks meer...
    alleen zijn bal telt dan nog,

    een heel fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de natuur en je mooie foto's en de zwanen................het is Brigida's tijd!
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm herkenbaar...ik ga zo...n ochtendwandeling maken met de honden...nou ja anderhalve hond..;o) fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om je op deze manier op te laden !! mooie foto's weer
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er ook heerlijk uit op de foto´s, fijn dat je zo lekker kon opladen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto s en ja kan me voorstellen dat je er van oplaad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren, mooie plaatjes en mooie woorden. Inderdaad je laad er van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Wij genieten ook altijd weer van al dat moois, de frisse lucht, de geluiden (of juist stilte) Nergens doe je zoveel energie op als in de natuur. Als we de hond mee hebben kunnen we helaas ook niet dichtbij zwanen oid komen, Hij jaagt ze allemaal op.

    BeantwoordenVerwijderen