zaterdag 21 december 2013

Midwinter

foto van het www.
Ik zit op mijn bed, midden in onze huiskamer.
De kachel brand, de kerstlampjes verlichten ons huis.
Mijn Lief is thuis, het huis is omgetoverd tot het formaat Yurt......
Alles binnen handbereik, leven op de vierkante meter.
Alles wat overbodig was is verhuisd naar een verdieping hoger.

foto van het www. Nee, ik heb geen 'rond' dak, maar verder :-))
Ik brei en ik rust!
Wat is er veel gebeurd in de afgelopen acht weken, in het afgelopen jaar....
En wat vind ik het prettig dat ik vandaag niets hoef.
Patat en pannenkoeken, dát staat op het menu.
Want dat staat niet op de menukaart in ziekenhuis en revalidatiecentrum.......

Vandaag...., midwinter......
Van de winter merk ik nog weinig buiten.
Van de rust en de stilte des te meer.
Ik ga nog eens een dutje doen.
Ik heb zin in een winterslaap!

10 opmerkingen:

  1. lekker thuis met je lief en even niks hoeven heerlijk momentje toch.
    Wens jullie samen hele fijne dagen en ik hoop een goed 2014
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je mannetje weer thuis is!
    Ga lekker relaxen!
    Die yurt wil ik ook hebben!!!
    Fijne kerstdagen!!! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hannah, zo goed om weer iets van je te horen! Geniet van je man, je dochter, je huis, jezelf, het vuur, de kaarsen, alles én de patat en pannenkoeken! Heel veel liefs - Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je lief thuis is...........
    samenzijn is genoeg, dan hoeft verder niets.
    Happy Solstice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Midwinter, een mooi moment om even tot rust te komen en te genieten van alles rondom je!
    ....koester het moment!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo blij voor jullie, samen met zijn drieën en al jullie beesten,
    en aan een winterslaap, zou ik ook wel kunnen wennen.
    geniet van het samen zijn lieve Hannah, dat heeft te lang geduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat jullie samen zijn, geniet ervan.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat je Lief thuis is bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je al ontdekt wat er buiten voor het poortje staat? !!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk met z'n drieeen thuis, geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen