zondag 1 december 2013

Karma......??

"Weet je wel, lieve houthakker van me, 
dat het NU echt de stomste tijd is om er bij te gaan liggen...
Weet je wel HOEVEEL bomen er om zijn gegaan in het bos.... 
en weet je wel hoeveel kuub hout dat is. 
Ik denk wel een paar honderd kuub..... 
Daar zouden we echt jaaaaaren van kunnen leven"!

De houthakker kijkt me schaapachtig aan....
"Het is karma, grinnikt ie.....
Weet je wel hoeveel bomen ik heb omgegooid de afgelopen jaren?
Ze hebben wraak genomen....
Zal mij benieuwen wat die hanen gaan doen......;-)"

foto van het www.

9 opmerkingen:

  1. De hanen blijven gewoon kraaien bij het zien van de eerste zonnestralen........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, die houthakker van jou. Ik moet glimlachen om jouw blog.......en denk meteen: ben je moe?
    En ja, die hanen. Daar vrees ik nu ook voor ;-)
    Slaap maar lekker, morgen gaat de zon weer op!
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schiet toch even in de lach.
    Wat betreft die hanen.... ik mag wel onderduiken dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat de humor nog volop in jullie leven is, dat maakt vele dingen lichter en beter om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen