zondag 22 december 2013

'Het Poortje"

Zij krijgt al jaren voor haar vakantie een pakket bij haar poortdeur.
Afzender onbekend!
Een geweldig leuke traditie vind ik.
De afgelopen jaren hoor ik haar daar over praten en tegenwoordig ook over bloggen.
Met mooie foto's van de gekregen producten! Zij is de juf van mijn dochter en ook ik ben dan een poosje bezig te bedenken wie dat pakketje bij haar achterdeur gezet zal hebben....
Maar, ik weet het ook niet!
Ik reageerde op haar blog; "wat vind ik het jammer dat ik geen juf ben, wat lijkt het mij heerlijk zo'n pakket"!

Vandaag krijg ik een reactie op mijn blog van gisteren.......
"heb je al ontdekt wat er buiten bij het poortje staat!!!!!!!!!
'Iemand'........
Eerst denk ik nog; "Hoe moeilijk is het om gewoon je naam te geven".
Maar dochter rent meteen naar de buitendeur....
De poortdeur krijgen we niet meteen open, er staat iets achter ;-)))
"Juf heeft vast haar doos aan ons gegeven", is dochters conclusie.
We vinden een doos
met een grote strik er om heen,
met diezelfde prachtige producten als Madelief kreeg
en een kaartje;
Dank je wel 'iemand'.
Ik moet je kennen, maar wat is het leuk om dit te ontvangen!!!!
Hier gaan Lief en dochter en ik van genieten de komende tijd!

Enne, lieve bloglezers...
Wie weet wat er bij jullie poortdeur gebeurt als je een reactie geeft ;-)))

12 opmerkingen:

  1. super Lief en van harte gegund !!
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verrassing! Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HANNAH! Wat is dat on-ge-lo-fe-lijk TOF!!
    Dag,
    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend fijn dat dit kan gebeuren.................

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hannah, ik vind het zo fijn voor JOU/jullie dat ik er zelf helemaal warm van word :) - daar hoeft geen doosje meer aan te pas te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief, wat mooi!! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Smulze betere poort had dit pakket niet kunnen vinden X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ik geen spannend poortdeurtje heb. Wat een leuke verrassing zeker in deze tijd. Het is je gegund en fijne feestdagen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een geweldig lieve verrassing! Fijne dagen!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een geweldige verrassing!
    Hééérlijk!!! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve verrassing! Geniet er lekker van, fijne dagen, (hopelijk samen?)

    BeantwoordenVerwijderen