woensdag 4 december 2013

Gewoon?

Gewoon Hannah,
Zo noemde ik mijn 'blog' ruim een half jaar geleden.....
Ik kom erachter dat 'gewoon' helemaal niet zo 'gewoon' is.
Een gewoon leven kunnen leiden is om diep dankbaar voor te zijn!

Gisteren hoorden we dat mijn Lief de prognose heeft
op een grote kans tot volledig herstel van zijn dwarslaesie........
Zelfs goed nieuws heeft tijd nodig om verwerkt te worden!
Deze Boom kan weer herrijzen! 'Mijn'  Boom kan weer leren lopen...
Wij hebben de prognose op weer een 'gewoon' leven!

Vanmorgen bracht ik mijn dochter gewoon weer zelf naar school!
En straks haal ik haar gewoon weer zelf op.
Gewoon?
Gewoon... is helemaal niet zo gewoon,
GEWOON.........dát is genade!

23 opmerkingen:

  1. Ja ik wist niks van jullie situatie maar nu ik dit lees wil ik je toch van harte feliciteren met dit goede bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn nieuws!!
    En inderdaad "gewoon" is zeker iets om dankbaar voor te zijn.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het donkerste uur, is het uur voordat de zon opkomt (Paolo Coelho). Die tekst kreeg ik afgelopen week als dagelijkse gedachte in mijn postvakje. En ik stuur hem nu naar jou en je lief.
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, wat heerlijk!! Ongelooflijk! :-D
    En ja, ook goed nieuws moet soms bezinken, verwerkt worden!
    Gewoon...is eigenlijk het mooiste wat je kunt hebben...ja toch!?
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrouw, wat word ik daar blij en gelukkig van! Ik zit gewoon te rillen achter mijn kop koffie! SUPER, weer een gewoon leven straks!
    Laat het rustig landen, want het is nog niet zover. Het zal nog wel wat tranen kosten om het weer gewoon te hebben. Het vooruitzicht is in ieder geval goed.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk nieuws om te horen, gewoon zijn de dingen waar je niet bij nadenkt .
    Ook dit nieuws zal verwerkt moeten worden wat dan overblijft
    is diepe dankbaarheid en met recht is dit genade.
    Na een donkere periode komt dan nu het licht.

    Lieve groet Albèrtje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig nieuws, ook al ken ik jullie niet , jullie waren veel in mijn gedachten! Gewoon is heb bijzonderste wat er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een cadeau Hannah!!! Ik ben echt superblij voor jullie :) Laat dit maar eens eerst bezinken, inderdaad, ook goed nieuws heeft zijn tijd nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Hannah, maar dat is prachtig nieuws!
    Ik zeg altijd dat als 'alles z'n gangetje gaat' dat het mooiste is wat er is. Dat ik dan heel dankbaar ben. Die pieken, die zijn leuk, maar het mooiste is natuurlijk als alles 'gewoon' z'n gangetje gaat en er geen bijzonderheden zijn, dat is idd iets om heel dankbaar voor te zijn. Daar moeten we gewoon blij mee zijn.

    Heel veel succes voor jullie gewenst met het revalideren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is gewoon heerlijk nieuws! Wat fijn om dit te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijn nieuws, kan me voorstellen dat het even binnen moet komen. Een fijn lichtpuntje in deze tijd van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijn nieuws voor jullie! Maar dat betekent nog lang niet weer z'n gewone gangetje gaan. Sterkte met de komende tijd. En inderdaad, sommige dingen lijken zo gewoon... Bijzonder hoe jij toch zo in het moment kan zijn en bij jezelf in deze situatie. Daar heb ik bewondering voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een fijne zinnen heb je daar getypt dat jouw grote boom weer gaat lopen...nog een lange weg te gaan maar wat een goed nieuws
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit ontzettend goed nieuws....ik ben zo blij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk goed nieuws, en inderdaad, zo gewoon is 'gewoon' helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goed nieuws! Ik wens je een buitengewoon goede gewone sinterklaasdag toe! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat 'n mooi bericht! hele fijne sinterklaasavond..........liefs riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht van een bericht! Heerlijk....en ik kan me voorstellen dat het allemaal even moet bezinken hoor..
    Geniet van elkaar, gewoon van elkaar...hoe mooi kan het zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tijdens de storm van vandaag heb ik veel aan jullie moeten denken, wat een boel engeltjes! Echt!
    Ik ben zo blij voor jullie, eindelijk goed nieuws

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superfijn nieuws!! Tja, dat heeft ook even tijd nodig om tot je door te dringen. Ik hoop dat je inmiddels samen kan genieten van dit bericht! Al zal er nog het nodige va jullie gevraagd worden de komende tijd!! Veel kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk nieuws! Zo fijn voor jullie...

    BeantwoordenVerwijderen