vrijdag 27 december 2013

De 13 Heilige Nachten, dag 3

Een andere weg.....vanwege Storm?


Dromen doe ik al mijn hele leven, maar sinds ik weet heb van het feit dat ze juist tijdens de dertien heilige nachten een voorspellend karakter kunnen hebben, ben ik extra 'gefocust' op mijn dromen.
Maar,
Ik droom niet. Althans, ik heb ze tot nu toe niet 'gevangen'.
Al drie nachten niet......
Dus besloot ik om mijn dagen in beelden te vangen en op deze manier toch een 'beeld' mee te nemen naar de toekomst.....

Vandaag regent het en hoor ik de wind.
En die wind, doet mij besluiten om niet het bos in te gaan.
Nog steeds verwacht mijn 'wezen' omvallende bomen, krakende takken en 'hoor' ik gillende sirene's....
Dus neem ik een andere route.
De honden vinden het geen strak plan, ze blijven aangelijnd vanwege verkeer en schapen.


Later op de dag zullen we alsnog het bos ingaan en mogen we 'los'......

Liedje ;-)

2 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je een ander route koos... en zijn jullie later toch nog het bos ingegaan?
    Ik heb even naar Jimmy geluisterd,..mooi liedje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stap in bij de derde nacht, even niets gelezen. Manlief had eergisteren een nachtmerrie, hij kwam onder een vrachtauto, jouw blog lezend hoop ik niet dat dat uitkomt....

    BeantwoordenVerwijderen