maandag 4 november 2013

Toen de Boom viel....


Vanaf het moment dat de Boom viel, is mijn leven volledig verandert.
De seconden werden minuten, de minuten werden uren en ineens was er een dag voorbij....
Ik leef per uur, ben blij als ik mijn dag kan overzien en soms, ineens, de week kan overzien.....

Bloggen komt op een ander Plan.
Ik weet niet hoe ik dat vorm ga geven en óf ik dat een vorm ga geven...
Maar,
Middels dit bericht wil ik jullie, lezers, allemaal heel erg bedanken voor jullie hartverwarmende en versterkende reacties!
Dat doet mij goed!

Hannah


13 opmerkingen:

  1. Lieve Hannah, logisch dat bloggen nu niet je eerste prioriteit is. Ik kan me levendig voorstellen dat je leven op slag verandert door zo iets als wat jullie is overkomen. En dat je toch de moeite hebt genomen om nog even langs te komen op mijn blog en een lief berichtje achter te laten....dat vind ik ontroerend.
    Hierbij wens ik jou en je gezin veel kracht toe bij de tijd die jullie nu doormaken. Ik denk aan je hoor! Liefs -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem je tijd. Neem alle tijd.
    Tijd die er ineens zo anders uitziet....

    liefs, voor beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou en je gezin alle kracht toe om de dagen en de tijd door te komen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, in een flits kan je leven er heel anders uitzien.
    Sterkte xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O lees het nu pas. Wat naar, heel veel sterkte en kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. neem de tijd Hannah...precies zoals het voor jou goed voelt en mogelijk is. Weet dat ik aan jullie denk. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke knuffel in gedachten stuur ik super veel kracht en positiviteit jullie kant op!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Licht van binnen en van buiten voor jullie - met liefs - Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe de dingen zoals ze komen en hoe het goed voelt . Dat is nu voor jullie het belangrijkste.
    Heel veel sterkte we denken aan jullie
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan zo'n storm veel verwoesten...Ik wens jullie veel sterkte en hoop op een spoedig en goed herstel!
    Ook bij ons is een oude boom naast ons huis gevallen, maar nu ik jouw verhaal lees, besef ik dat we geluk hebben gehad..
    Mijn man is nu ook in de weer met kettingzaag en bijl en dat vind ik altijd best griezelig...
    Heel veel sterkte gewenst,
    fleur in de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Hannah.. doe wat je moet doen. Doe wat goed voelt. Doe wat belangrijk is.. en vergeet jezelf niet! Een uit ervaring sprekende Lupineke.. P.S. Een heel dikke digi-knuffel voor jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik las bij Madelief over jou en hier over wat jullie is overkomen. Ik ken je helemaal niet, maar je lijkt me heel sterk. Maar toch: veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Hannah,

    Ook ik ken jou niet maar las het eerst bij Madelief en Arnika. Ook een storm gaat weer liggen maar laat wel sporen na, een tak is zo opgeruimd en dakpannen kunnen er ook wel weer op.... Hopen dat je Lief over voldoende kracht bezit om met jouw liefde te herstellen.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen