vrijdag 8 november 2013

Telefoon...

Mijn Lief aan de telefoon vanuit het UMCG....
"Je moet even de achterbanden van de auto controleren.... dat had ik anders allang gedaan......
Als ie zacht is pak je even die speciale pomp en dan pomp je hem op tot 1,5 - 2 bar........."

Ik wil nog roepen;
"Hey, ik ben een vrouw, ik doe vrouwendingen.... het kind, school, de honden, het huishouden, de houtkachel, ziekenhuisbezoek, de kippen..... Ik wil geen mannendingen doen".......
Maar ik zwijg.

Vanaf NU
ben ik man én vrouw,
papa en mama.....
crisismanager, opvoeder, verpleegkundige, psycholoog,
chauffeur, inkoper, bankdirecteur, planner, houthakker,
dromenduider en dan nu ook automonteur ....

Zucht.

Ik moet nog een beetje wennen  aan mijn nieuwe baan!

8 opmerkingen:

  1. dat snap ik. sterkte!
    wel fijn dat hij meedenkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ai wat moeilijk allemaal veel sterkt meis !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal niet meevallen. Zorg je ook goed voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja inderdaad...dat is dan ineens heel anders en ik kan mij goed voorstellen dat je daaraan moet wennen Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zeg daar zijn buurmannen enzo voor. Zorg goed voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rustig aan, alles op zijn tijd! Anders gewoon langs de garage gaan. Hulptroepen inhuren kost wat meer, maar je kunt niet alles zelf. Ik doe het al jaren zo... sinds ook mijn Lief van het ene op het andere moment in het ziekenhuis lag en het nog maar de vraag was of hij uberhaupt weer zou genezen... Sterkte meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat krijg je er ook nog eens bij. Lijkt me heel erg wennen. Ik hoop dat je genoeg lieve mensen om je heen hebt, anders kom ik je band wel even oppompen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, dat is in het begin heel erg wennen... toen ik 14 jaar geleden ineens alleen was, met een meisje van 4 maanden en een jochie van 3 jaar, moest ik ook erg wennen aan die dubbele taak... maar alles went en alles kwam precies goed omdat ik het op mijn manier deed. (Een paar jaar later moest ik er weer heel erg aan wennen dat ik die dingen weer kon delen!)

    BeantwoordenVerwijderen