zondag 6 oktober 2013

Een pop voor Loes

Loes is bijna jarig.
Ze wordt zeven jaar!
Haar moeder vroeg mij een pop voor Loes te maken.
Een pop die op Loes lijkt.
Met blond haar en blauwe ogen.
Ik zie Loes wel eens op het schoolplein.
Een vrolijk, dartel kind, altijd aan het rennen.
Met een haarband in haar haar en bloemetjesjurken....

Als ik Loes zie denk ik aan
Zon en.... Zee en..... Zand..........
Schelpen verzamelen
en
zandkastelen bouwen.....

Dit is Pop.
Voor Loes.
Veel plezier ermee Loes!












11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke mooie pop!!!
    Loes zal er superblij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige pop heb je gemaakt voor Loes, en met die leuke accessoires zullen ze samen heerlijk kunnen spelen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, wat een snoesje! Loes zal er vast heel blij mee zijn!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze prachtig geworden! Daar zal ze heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! En ik hou van kinderen die als ze 7 zijn ook nog gewoon poppenmoeder zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So so beautiful :) Lovely crochet and knit work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve pop is het geworden!!
    Wat heb je haar prachtig op de foto gezet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh, wat een schatje, mooi gemaakt Hannah!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een leuke lieve pop zeg, geweldig................ liefs.Conny.

    BeantwoordenVerwijderen