woensdag 14 augustus 2013

Schier....

Gisteren zag ik EINDELIJK de zee.......
Ik heb genoten van de golven, van de wolken, van de zon,
van het zoute water op mijn lippen, de wind door mijn haar, 
het zand tussen mijn tenen, 
de branding, de wandeling door de duinen,
het vinden van schelpen met gaatjes,
het zien van zeehonden........huh zandhonden.....
en ik heb  me voorgenomen........
hier veeeeel vaker van te gaan genieten!
























En wist ik niet dat er zoveel mensen met mij mee genoten...........
Op het eiland ben ik ze niet tegengekomen!

8 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat heerlijk voor je/jullie - Hannah. Mooie foto's, moest twee keer kijken naar de hond: hij/zij lijkt wel ingegraven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze ís ook ingegraven! En liet dat gewoon toe.... Ik heb er erg om moeten lachen :-)
      Hannah

      Verwijderen
  2. Ohhhh wat zaaaaaaaaaaalig!!!
    Zulke dingen moet je inderdaad eigenlijk vaker doen hé?
    Krijg spontaan zin om ook op de boot te springen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Toen we nog een auto hadden namen we een paar keer de vroegste boot. Dan was het heerlijk rustig op het eiland en kon je tegen de tijd dat de toeristen massaal aankwamen tevreden huiswaarts. Zo mooi dat brede strand. Gekke hond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig strand!! Heerlijk dat je zo genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke plek!!!
    Mooie foto's!
    Daar wil ik ook wel een dagje heen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh het strand, de zee heerlijk heerlijk. Ik geniet daar ook zo van.

    BeantwoordenVerwijderen