zaterdag 24 augustus 2013

IK BEN VIJLIG.....

De pompoenen beginnen te kleuren van geel naar oranje.


Noah kijkt graag naar een dvd; De wilde kippenclub.
Het gaat over vier meisjes die ergens een caravan hebben, waar ze hun clubhuis van gemaakt hebben en dan de kippen gaan redden van oma, want oma wil ze gaan slachten.....

Mijn eerste zonnebloemen bloeien.
 Gisteren.....
"Ik ga even met het konijn wandelen in het bos mam".
"Dat is goed kind!"
Maar Noah blijft wel heel lang weg, dus ga ik eens op zoek.
Ik zoek alle bekende plekjes af, vraag hier en daar, roep, fluit en wordt steeds ongeruster!
Ze is onvindbaar!
Ik stap opnieuw op de fiets, doe nog twee rondjes en kom radeloos weer thuis!
En dan vind ik dit briefje......



Hum, dan kan ze niet ver weg zijn! En heeft ze me toch horen roepen!
Ze is haar eigen kippenclub begonnen!
En bij gebrek aan drie andere meiden sleept ze de hele beestenboel mee in haar 'caravan'.
Vlak achter onze tuin staat een oude paardentrailer.... ze was vlakbij!

Op de foto niet te zien, maar er zit een kip tussen haar benen......
Ik lijst het briefje in...
En hang het boven mijn bed!
Een prachtige mantra voor moeilijke momenten...
Ik ben vijlig!


9 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat lijkt me het toch een fijn plekje waar jullie wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik zit echt heel hard te lachen! Wat een prachtige brief, wat een mooie foto van haar en wat verdient zo'n brief een lijstje! Ik weet meteen een dicteewoord voor de komende week ;-)
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha!! Wat een pracht van een verhaal! En lief joh, dat briefje...
    (afgezien van die spannende momenten voor jou dan....ieks!)
    Hihi...de foto maakt het wel af hoor, van Noah op de trailer! ;-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rijkdom zo'n briefje.....prachtige trailer ook!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. daar hoort inderdaad een lijstje om, wat lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat is idd een heel lief briefje, om te koesteren. maar ook wel spannend voor jou! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah, wat lief van haar! (Kan me je ongerustheid OOK goed voorstellen hoor.) Ja, een briefje om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen