zaterdag 20 juli 2013

Voor boer Jeroen.....

Van Vacht Tot Sok..... 

 Met haar was ik een tijd terug bij het scheren van een aantal schapen.
We kregen alle vachten mee naar huis (tien geloof ik...) en als tegenprestatie beloofde zij een krat bier en ik een paar sokken.... 









Vandaag kwamen ze af, nou ja, bijna dan.......
Nog even een paar draadjes afhechten!

Pfffffffff.... en als ik heel eerlijk ben,
Boer Jeroen.... dan had ik nog wel eens spijt van mijn belofte....
Sokken breien, midden in de zomer,
voor een man die me op straat waarschijnlijk straal voorbij loopt.......
Dus........,
Boer Jeroen; 
"Weet dat we je volgend jaar wéér van je vachten komen verlossen"!!!!

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ze zijn mooi geworden! Wil ik ook nog leren; sokken breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Hannah, wat een prachtige sokken! Boer Jeroen zal vast erg blij zijn met sokken van zijn eigen schapen die hem komende winter warm zullen houden! Vergeten kan hij je dan niet! :-))
    Fijn weekend!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat zal Boer Jeroen blij zijn! Lekker voor in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ruil! De sokken zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens eem leuke ruil en mooie sokken hoor dar zal de boer wel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen