vrijdag 26 juli 2013

Piep deel 2

Kijk,
Piep no. twee
Had echt pech.....
Moeder kip moest ineens heel nodig.........
en deed dat bovenop Piep no. twee.....

Ze moest meteen in bad!
Net als Moeder Kip....
Ze kregen een schoon nest
en staan nu vlakbij..... in de schuur!
Maar  Piep no. twee
zal de rest van haar of zijn leven
moeten luisteren naar de naam Poepie.....


Ach en Piep no drie.....
Piep no. drie
kwam met de tangverlossing.....
Lief greep in
want het duurde al úúúren...
en verloste Piep van zijn schaal....


Kijk
Dit is em
Piep-Jan
vernoemd naar mijn vader......;-)


Eindelijk kan hij zijn pootjes strekken....
Wat zielig hé mam...
dat ie zo opgevouwen zit in zo'n ei....
Hup.... snel onder z'n moeder....!

En nu
Nu is het bedtijd....
Noah dekt de kooi af met een laken....
Ze moeten gaan slapen.... 
Kijk maar Moeder Kip is moe!!
 

Nou en anders ik wel
Ik kan geen kip meer zeggen ;-)





11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de geboorte van de drie 'piepen'.
    Ik vind het eigenlijk alle drie poepies. Wat zal Noah het de komende weken druk hebben met de verzorging van moeder en kroost. Leuk, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat een gezins uitbereiding! Wauw, nu moet ik echt snel even aanwaaien, onder de bomen, even wat mooie foto's maken van die kleintjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig he! Gefeliciteerd en wat fijn dat het goed gegaan is!! Geniet van dat kleine gescharrel! Doen wij ook, zo lief en donzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met deze donzige gezinsuitbreiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de drie kleine Piepjes! Gezellig dat gescharrel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat lief die kuikentjes en zo leuk verteld............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dan vind jij het leuk om mij in Normandië te lezen......
    Geloof me, Gert en ik genieten erg van de Piep en Poep-verhalen.
    En dat hier tussen de Mac-kip-nuggets ;-)
    Ze mogen niet te hard groeien hoor. We komen snel.
    Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een poepie´s ...eh piepie´s. Leuk om te zien en te lezen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een piepie of een poepie maakt niet uit gewoon heel erg liefffff

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi om van dichtbij mee te maken. Altijd leuk die verhalen over dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat is dit leuk, genieten ook voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen