vrijdag 12 juli 2013

Kind

Ik zie regelmatig in blogland foto's langskomen van moeders van hun kinderen.........
Projecten als 'kindjes', gemaakt door blije en trotse moeders.
Vandaag maakte ik allemaal foto's van mijn kind.
Een kind wat blij wordt midden in het graan, zich laat vallen en dan een hond bovenop zich krijgt die haar helemaal aflikt.
Een kind, dat meteen haar kleren uittrekt, als ze water ziet en zich in haar eentje eindeloos vermaakt met in dit geval 'gehaktballen' draaien....
En die dan een gat in de lucht springt als we een uur later ook nog 'echte' gehaktballen eten...
Mijn kind.




10 opmerkingen:

  1. Prachtig kind! Fijn dat ze gelukkig kan zijn met graan en gehaktballen van zand!! Heerlijk vind ik dat! Geniet van jullie vakantie! Groetjes Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk, mooi en vrolijk kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Hannah. Flink veel wandelen samen....Ze is prachtig hè? Wed dat ze 't nu niet meer heeft over vakantie en weg willen ;-) Dit ìs vakantie. Als het graan nou rijp is, wil je dan een grote bos voor me plukken? Kan ik na de vakantie een krans maken voor boven de jaarfeesttafel......
    Dahag!! Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kind, wat een mooi woord ook he? , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van je prachtige dochter en zulke vlechten had ik als kind ook, ik heb ze nog steeds bewaard.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk voor je kind,dat ze zo kan opgroeien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk kind om zo te genieten van kleine, maar fijne dingen............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht kind!! Heerlijk om zo te genieten! Fijne vakantie!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en prachtige dochter. De sprekende blik op de eerste foto is geweldig. Trouwe hond erbij <3. Een bordercollie? Super koeien ook...ik zwijmel!

    BeantwoordenVerwijderen