dinsdag 4 juni 2013

Over amethist en engelwortel

Zo´n anderhalf jaar geleden kreeg ik van een Goede Bekende een enorme amethist. Deze vrouw had al haar geld van de bank gehaald tijdens de kredietcrisis. Nu al dat geld in een kluis in haar huis lag begon ze te bedenken hoe ze het om kon zetten in materie. En kocht drie grote amethisten!
Op de dag dat de stenen in haar huis kwamen ´wonen´, was ze ontzettend gelukkig, maar dat sloeg binnen een paar uur al om in een enorme onrust en heftige huilbuien.
foto van internet
  De energie die de amethisten uitstraalden waren te heftig!
Amethist werkt beschermend en zuiverend. Het maakt je hoofd helder en creëert een veld van lichtenergie om zich heen welke een ruimte kunnen reinigen en beschermen.

Dus zei ik tegen die Goede Bekende; 'Leen mij die steen een poosje uit. Mijn huis kan wel wat lichtenergie gebruiken'! De steen kwam in mijn huis, ik gaf haar een mooie plek en voelde mij blij! In het begin 'sprak' ik met de steen,............ we hielden lange gesprekken.
Maar ik begon ook slecht te slapen, ik begon steeds slechter te slapen........ ik sliep nog maar drie uurtjes op een nacht. En legde de link niet!

Een Moeder van school gaf mij toen engelworteltinctuur........2 x dgs 20 druppels.
En binnen twee dagen sliep ik weer. En wat is het een weldaad om gewoon in slaap te vallen als je moe bent! En pas toen ik weer kon slapen legde ik de link. Die ene amethist in mijn huiskamer was mij ook te 'heftig'! Ik bracht haar terug naar de eigenaresse!

Tja en de Engelwortel ben ik dankbaar. Heel af en toe gebruik ik het nog als ik niet in slaap kan komen.

Engelwortel; De engel die hemel met aarde verbind.

foto van internet
Ik bestelde zaad bij de bolster, want ik vind het een prachtige plant die ik ook in mijn eigen tuin zou willen hebben! Vorig jaar strooide ik het zaad overal rond in de tuin. Maar er kwam NIETS op! Jammer...!
Dit jaar zaaide ik het in potjes binnen..... Er komt weer niets op!
Iemand zei; je moet ze even invriezen. Dat deed ik een paar dagen; hup weer gezaaid, maar er komt opnieuw niets op!!!

foto van internet

Is er iemand onder de lezers die ervaring heeft met het zelf zaaien van de grote Engelwortel ??

5 opmerkingen:

  1. ik kocht een klein plantje. bloeide vorig jaar ook niet, maar dit jaar is hij prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je kennis en jij vergeten zijn, is de amatist schoonmaken. Als je een steen koopt, dan komt het uit een ruimte vandaan waar de steen een hoop (negatieve) energie heeft opgezogen. Ik denk dat als de stenen eerst goed wordt schoongemaakt, de stenen weer volop energie kan opnemen en het goede kan uitstralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dacht ook idd aan de steen schoonmaken, ik doe dat ook als ik een nieuwe steen in huis haal. ik heb ook een flinke amethist hier staan en daar heb ik geen last van. maar het zal ws ook per persoon verschillen en dan ook weer hoe groot de ruimte is. ik heb er ook rozenkwarts naast liggen, dat vertelde een vriend van ons weer dat die twee zo goed combineren samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. New Diet Taps into Pioneering Plan to Help Dieters Lose 23 Pounds within Just 21 Days!

    BeantwoordenVerwijderen