maandag 27 mei 2013

Zzzzzzzzoem





De ZON schijnt vandaag!
Als ik in mijn tuin kom, merk ik dat het 'zoemende' volkje wakker is....
Het krioelt er van de hommels, bijen en vlinders.
Ze hebben vast erg honger, want als het koud is en regent blijven ze binnen,
net als ik....
Maar ineens bloeit er ook van alles....
De eerste Margriet, Akelei, de Lupine staat op 'uitbarsten', 
en de bloem waar ik steeds maar niet van wist wat het nou was.....
Koolzaad!!
Pinksterbloemen, Aardbeienbloemen, Stinkende Gouwe, het Bosviooltje.....
De Gouden regen, de Appelboom, de Perenboom....
Tssssss
Waar was ik al die tijd???

5 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes hoor! Een hele kunst met die beweeglijke beestjes:)

    Ik ga je volgen. Interessant blogje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie plaatjes. Heerlijk was het vandaag buiten, een beetje zon en meteen klinkt er veel meer leven buiten, vogeltjes en zoemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's.....die dikke hommel vind ik het allermooist! Zijn die van jezelf? Poeh, prachtig!!! Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, de witte vlinder is mooi, het witje is het dan he, ik zou het nog eens nazoeken in mijn zoekboekje.
    Mooie foto's Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik heb gisteren ook genoten van de vliegers in de tuin. Alsof de wereld weer tot leven kwam!

    BeantwoordenVerwijderen