woensdag 22 mei 2013

Uitwaaien....

Hmmm, soms doe ik net of ik aan het strand wandel.....
maar ik loop dan gewoon langs de akkers...
(dit vertel ik normaal aan niemand...,-))

En vandaag waaide er ook nog een behoorlijke wind!
Het leek net echt....
Nee, ik ruik de zoute zee niet
en ik proef hem ook niet op mijn lippen
maar ik geniet wel!
En zij ook......


Ik pluk een bosje bloemen....
Daar word ik ook altijd gelukkig van....


Maak nog wat foto's
van Maurice de ....
voor Madelief's-Lief......


En voel me bij thuiskomst weer helemaal uitgewaaid en klaar 
voor een nieuwe dag....
Huhhh avond..... !

3 opmerkingen:

  1. goed idee, ik denk dat ik zo ook even ga, uitwaaaien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is dat, gewoon even uitwaaien, een stukje lopen en fluitekruid plukken dat hier gelukkig nog in alle bermen groeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk even uitwaaien, dat geeft idd energie en dan met je gedachten bij zee...super! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen