donderdag 16 mei 2013

BLIJ!!


Vandaag reed ik naar een naburig dorp om bij Haar 
een Louet S10 te bekijken.....
Wat was het leuk om een mede blogster én spinster te ontmoeten!
Aan de koffie, geverfde wolletjes bekijken, praten, spinnen, nog een vachtje aaien... nog meer koffie.
Ineke leerde me nog dunner spinnen, liet zien hoe je wol met de hand kaard en vertelde veel over haar passie!
Heerlijk!
Kijk dit is ZE, want het is een ZIJ.....


"Ze heeft een heel ander zieltje dan mijn andere spinnewiel". 
Wat een prachtige woorden vond ik dat; een spinnewiel met een ziel!
Ik nam Haar mee naar huis!
En, bij thuiskomst zette ik deze nieuwe ziel in mijn tuin en maakte meteen zes foto's.....
Nee, ik ga ze niet allemaal laten zien...
Nou..... nog ééntje dan;


Ja, ik ben blij met deze nieuwe ziel in mijn leven!
En Ineke ga ik vast ook vaker zien!
En nu......... ga ik spinnen!

7 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOO Hannah! wat vind ik dat fijn voor je. Een spinnewiel waar je mee uit de voeten kunt! Geen gelijm meer....maar dat oude zieltje? Dat krijgt toch wel een mooi plekje hè?
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor je, Louets spinnen toch altijd fijn, dat vond ik in de jaren 70 al. Ik gebruik er nu nog eentje om te twijnen. Veel plezier met je nieuwe spinnewiel. Ik vind je header trouwens erg mooi, leuk al die geverfde wol. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een rijkdom.\ Lijkt me ook zo heerlijk om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb precies dezelfde vorig jaar bij de kringlooop gekocht en ze spint heerlijk, Moet nog veel oefenen maar ooit worden we dikke vriendinnen. Veel spinplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, da's bijzonder...zo zat ik gisteravond nog naast haar te spinnen (zij op dit wieltje met dat gelige wolletje) en nu is het van jou! Hier zul je vast veel plezier van hebben! Neem je haar mee naar de voorjaarsmarkt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....alleen is het gelige wolletje dan al verdwenen onder een wittig wolletje....

      Verwijderen