zaterdag 27 april 2013

weer THUIS.........

De reis duurde 36 uur.........
en was helemaal volmaakt!

En dan kan ik vertellen over die haan......
die mij s'ochtends om 4.00 uur al wakker maakte.....
of over de regen en de kou
in mijn tentje.....
maar,
dan vertel ik eigenlijk helemaal niks.......

Woorden zijn soms moeilijk te vinden,
voor de 'dingen' die werkelijk gebeuren!
dan zou ik willen dat ik een kunstenaar was
om de beelden te kunnen weergeven
die ik heb...
Maar,
ben ik blij met het bestaan van de 'aardse' klanken van deze muziek.....


En is de tekst ook wonderbaarlijk mooi!

Love
Devotion
Feeling
Emotion
don't be afraid to be wear
don't be too pride to be strong
just look into your heart my friend
that will be the return to yourself
the return to innocence

the return to innocence
if you want then start to laugh
if you must then start to cry
be yourself don't hide
just believe in destiny
don't care what people say
just follow your own way
don't give up and use the chance
to return to innocence
thats not the beginning of the end
that's return to yourSELF
the return to innocence

2 opmerkingen: