donderdag 25 april 2013

Op reis.....





Ik ga op reis.........

Nee, de aardehut is nog niet klaar, 
maar de tent is snel opgezet!
Ik zoek wat spullen bij elkaar,
maak afspraken met Lief en Noah
en slaap vanavond op Moeder Aarde.....

Wat is je missie vraagt Lief.......
Goeie vraag Lief!
Mijn ziel roept.......
en het wordt tijd dat ik ga luisteren.....
mijn moeder verlaat binnenkort de aarde....
ik moet mijn eigen moeder worden........










Terwijl ik  bezig ben met het bouwen van mijn huis,
hipt er een spreeuw naar me toe...
het is een jong op zoek naar zijn moeder!
Ik geef hem een slokje water
en wil hem op een veilige (poezen) afstand terugzetten,
Zijn pootje houdt mij stevig vastgeklemd...
de nagels 'staan' in mijn hand.....










En dan........
zoek ik een foto van mijn moeder...
en haal haar voorzichtig uit mijn album!
 doe haar in een lijstje
want ze gaat mee op reis!










Vanavond om 22.00 uur is het volle maan,
en om 22.08 uur een maansverduistering!
De komende drie dagen ontplug ik mij van iedere satellietverbinding
en hoop een andere verbinding tot stand te brengen!
Dag!

3 opmerkingen:

  1. Ik wens je een bijzonder mooi weekend, daar dicht bij moeder aarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een inspirerende toch zal dit gaan worden.. gekoesterd door Moeder Aarde.. Goeie Reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto van je moeder is dat! Volle maan......gewacht tot dat moment.
    Ik wens je een goede reis Hannah! We zien elkaar daarna weer.
    Een lieve groet,Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen