dinsdag 16 april 2013

Mijn verlanglijstje deel 2




Verlangen....
Een mooi woord!
Ik verlang naar heel veel...!
Ik verlang naar een zandpad vlak voor de deur...., waar men alleen nog maar met paard en wagen langs kan komen sukkelen....
Ik verlang naar vertraging, in plaats van versnelling...
Ik verlang naar achteruitgang, in plaats van vooruitgang....
Volgens mij zijn we met alles al drie keer over de top..
Ik verlang naar een financiële crisis, die de crisisbrengers raakt, in plaats van de "gewone man".


foto van pinterest


Ik verlang naar een samenleving vol wijsheid, 
in plaats van vol met hebzucht, machtsmisbruik en egovervulling....leugens, giftig voedsel......
en ga zo nog maar even door....
Ik verlang naar een bos, vol leuke, gekke, wijze, slimme, 
eigenzinnige medemensen én kinderen die je vriendelijk groeten als je langs wandelt..... 
en niet meteen gaan schelden omdat de hond los loopt.....
Ik verlang naar een Grote moestuin, waar we met elkaar samenwerken en ons dagelijks voedsel verbouwen...
Ik verlang naar een autoloze zondag én maandag én dinsdag én....
Ik verlang naar zien van het onzichtbare, horen van het onhoorbare en doen van het ondoenbare....

Ik verlang naar mensen om me heen die voeden....
aanvullen.....inspireren....met wijsheid strooien én genieten van het leven en ..... 
wil zelf ook zo'n mens zijn...

En....
  ik verlang naar een schommel...
Zoiets;

foto van pinterest

En dan wil ik ook nog een glijbaan uit mijn slaapkamerraam.....
zodat ik s'ochtends eerst in dit natuurlijke vennetje kan plonsen.....
voordat ik tanden ga poetsen!

Het verlanglijstje is een initiatief van Haar 
en Zij  doet ook mee!

3 opmerkingen:

  1. JA,ik zou veel van die dingen ook wel verlangen...dus herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi omschreven! Leuk initiatief dat verlanglijstje...ik zal ook eens nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen