dinsdag 30 april 2013

Gehandicapten?

Vandaag op de Koninginnenmarkt (of was het de Koningsmarkt?) zag ik een vader met zijn dochtertje op zijn armen, een kind met het syndroom van Down......
Ik zit samen met Noah op mijn kleedje 'rommel' te verkopen en denk terug aan de keren dat ik met groepen gehandicapten over de markt liep........
Die vader.......ik vond het een prachtig beeld...... en herinnerde mij de bijzondere woorden van Kiesha Crowther over 'gehandicapten' die ze schrijft in haar boek; "Samen kunnen we de wereld creëren waarvan we dromen".
Ik zoek ze op en citeer:

Foto van Pinterest

"Onze lichamelijke en geestelijk gehandicapten kiezen er vaak voor hierheen te komen om de frequentie op deze planeet hoog te houden. Zoals velen weten, zijn geestelijk gehandicapten vaak de puurste, meest engelachtige zielen. Hun energie vibreert tien keer hoger dan die van anderen. Ze zijn niet in staat tot egoïsme, kwaadwilligheid of haat. Ze hebben een onschuld die, als we ons ervoor  zouden openstellen en er de schoonheid van zouden zien, ons eraan zou kunnen herinneren hoe we moeten liefhebben en dankbaar voor dit leven moeten zijn".

"Veel van onze gehandicapten zijn in feite lichtwezens, die hierheen gekomen zijn om een hogere frequentie vast te houden die ons mensen helpt te evolueren".

"Toch dienen deze wezens, vermomd als gehandicapten, de planeet op manieren die we ons nooit  zouden kunnen voorstellen.
De volgende keer als je een gehandicapte tegenkomt, loop dan niet met een afgewende blik langs, maar glimlach of zeg gedag, want hij of zij heeft een geweldige ziel die zich verstopt in een vorm die wij mensen over het hoofd zien en minachten. De gehandicapten zijn hier niet om te onderrichten - ze zijn hier eenvoudigweg om een vibratie van liefde vast te houden zodat wij onszelf en onze planeet niet vernietigen, maar voort blijven bewegen. Net zoals walvissen en dolfijnen van een andere plek in de kosmos komen en een vibratie voor de planeet vasthouden, zo doen geestelijk gehandicapten dat ook"!
www.little-grandmother.net

1 opmerking:

  1. Ik werd uiteraard getrokken naar dit blogje door het fotootje in jouw zijlijn. Prachtig Hannah...zo ervaar ik onze lieve vent helemaal! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen