zondag 24 maart 2013

Zondag........

natuurlijk-madelief.blogspot.com
Het geurt naar appeltaart....
Bijna klaar,
Want er komt bezoek
Verjaarsbezoek...
Gisteren ook al....
En......ze namen kadootjes mee!
Voor Lief
Ik schrok ervan...
Och Jee Jaaaaa, Dat Is Waar Ook......
En ik heb nog niks.......

Kadootjes voor Lief......
Dat is niet te doen....
Hij houdt niet van Nieuw....
Hij houdt van Oud....en Gebruikt....en van Kitsch.....
Schedels van Edelherten, Schaapshoorns, een blik met Roestige Spijkers, Ouwe Beitels, Hamers, Beilen........

En van Appeltaart...... 
Tot nog toe bakte ik iedere verjaardag voor hem een Appeltaart....
én de dagen ervoor 
en erna....
want het bezoek verdeeld zich over Weeeeeeeken.....

De afgelopen dagen leest hij mijn Blogs
Hardop leest hij;
'Lief houd van bouwen', .....' Houd moet met DT.....'
Dank Je Lief, ik zal het verbeteren.........

'Had je geen mooiere foto kunnen plaatsen van die zelfgebouwde blokhut....'
Ooh vind je ze niet mooi?
Dan doe ik toch nog even een andere.....
Dus,...... op Zijn Verzoek...








Maar nu moet ik gaan breien....
Ik denk dat het een Muts word....
Die is zo klaar....
Dat zag ik bij Haar
Want Lief houd ook van.........Zelfgemaakt......

2 opmerkingen:

  1. Hannah, wat heb je een mooie blog geschreven....zo één met kop en staart. Prachtig. Wil je jouw Lief dan van mij feliciteren???
    O ja...en als die verjaardagen bij jullie dan toch weken duren, dan kom ik binnenkort maar eens voor appeltaart. Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HiHi, woensdag pas.... ja en er is hier echt iedere dag Appeltaaaart

      Verwijderen