zaterdag 30 maart 2013

Voor wie ik liefheb wil ik heten....

 

In de Seizoener- een tijdschrift voor de vrijeschoolwereld- vind ik een paar regels van een gedicht!
Prachtig!
Van Neeltje Maria Min.
Ik zoek die vrouw op op internet...


Een Nederlandse dichteres, geboren 21 juli, 1944 in Bergen.
Ze schreef verschillende gedichtenbundels.
Bovenstaande gedicht schreef ze toen ze 18 jaar was!

Gedichten, spreuken, liedjes, mooie woorden..... Ik schrijf ze vaak over...
Bij Haar zag ik  haar initiatief tot Pencil Thursday...
Dat vind ik erg leuk!
Ik hou van handschriften!
Dus doe ik mee...
Alleen niet helemaal op Thursday........

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een gedichtenbundeltje van Neeltje Maria Min, en dit was in mijn twintiger jaren een van mijn lievelingsgedichten. Mooi. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die is mooi, hij hangt hier in mijn computer kast. Ooit uit een tijdschrift geknipt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hannah, ja, mooi gedicht is dat hè! Dank je voor je berichtje op mijn blog. Ik kom hier ook eens vaker kijken... ;)

    Groetjes, Roos

    BeantwoordenVerwijderen