woensdag 20 maart 2013

Een ezel......?

Dochter wil een ezel........... vandaag!
Gisteren en eergisteren wilde ze nog een varken en afgelopen weekend wilde ze er nog een cavia bij.....
Zucht...
Vorige week, kwam ze een keer uit bed en haar eerste opmerking was "Ik wil een ander leven"
Ik kijk haar geschrokken aan; "Wat bedoel je"
Nou, ik wil op een boerderij wonen.....
Oooh, dat...

Maar vandaag wil ze een ezel.
"Hoe duur is een ezel"... 
Ze gaat achter de computer, vindt marktplaats en roept al snel; 150 euro!
Zo,dat is veel geld, zeg ik.... en hoeveel zit er dan in je spaarpot?
7 euro...
Dan moet je nog een poosje doorsparen!

Ze gaat buiten de kippen eten geven en als ze weer binnenkomt roept ze; Ik weet het, ik ga mijn spullen verkopen! Ze rent naar boven en komt al snel met armen vol spullen!
Barbies, plastic pony's, boeken, verkleedkleren....
Ze blijft rennen.
En ik word blij, want tot nog toe mocht er bijna nooit iets weg....


Al snel heeft ze een doos vol!
"Ik bied 10 euro..."
(dan breng ik het morgen naar de inbrengwinkel en ben ik er vanaf.....)
Ze kijkt me peinzend aan...
Nee, dat vind ik te weinig! 
En ik vind het gek om het aan jou te verkopen; ik wil er mee op de markt gaan staan!

Dus....
We gaan de markt op....
Ik hoop dat ze tegen die tijd toch liever een broedkip wil

4 opmerkingen:

  1. Haha!!! Een ezel, ja die wil ik ook wel...Euzel zei Nuno altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik voel een momentje op 30 april. Nu maar hopen dat er dan gewoon markt is in de stad. Moet je heeeeeeeeeeeeeel vroeg opstaan, op de fiets naar de stad en zo gaan staan dat je in de ochtendzon staat Hannah......ik wens je heel veel plezier!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk!! En ja een ezel is ook best leuk hoor!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi hi, schattig toch?!! Heerlijk dat je dochter zo'n uitgesproken willetje heeft! En zo'n verkoopdagje kan ook nog eens heel gezellig zijn samen. Alleen... niet met meer thuiskomen dan je bent weggegaan, dat overkwam ons nog wel eens. Dan werd het verdiende geld meteen omgezet voor nog grotere uuhhh troep :)

    BeantwoordenVerwijderen