vrijdag 29 maart 2013

BLOGGEN......

Even een terugblik op de afgelopen weken....
Dochter wilde heeeeeel graag een ezel....
Wij hadden daar een Goed gesprek over met de onderstaande  uitkomst!


En dat geld ook voor ''feestboek''.......
Dochter schreef het zelf op ons schoolbord....
Opdat wij niet vergeten...!
Nog bijna dagelijks vraagt ze; Mag het niet op mijn 17e verjaardag....??


De titel én de schrijver van het boek waar ik over blogde; 
die vrouw in Zweden die haar schoenen aan trok en in het woud ging leven...


In een andere blog bood ik borduurlinnen aan.....
Zij reageerde daar op...
Ik stuurde haar een stapeltje linnen...
Gisteren ontving ik dit prachtige verrassingspakketje!
Dankjewel!







Wat is bloggen toch leuk!!

1 opmerking:

  1. Wat een mooi cadeautje kreeg jij Hannah!
    Wat prachtig die ezel....als ze 18 is. Al is het dan maar een speelgoed-ezel, maar opdat wij niet vergeten.....krijgen zal ze er één toch?
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen