woensdag 13 maart 2013

Blij van Borduren??


Ooit borduurde ik.....
Ik begon ermee in een periode dat ik ziek thuis was.... burnout.
Het hielp mij enorm!
Borduren is net meditatie;  het hoofd moet leeg, 
Steekje voor steekje, concentratie, geen ruimte in het hoofd voor iets anders!

Ik kreeg het toen niet af. 
Jaren later, toen Dochter al geboren was, borduurde ik haar voornamen erop!
En in die eerste jaren van haar leven borduurde ik er nog één, nou ja, bijna dan.... want de uil is nog niet af.


Laatst deed ik nog eens een poging.... Mijn ogen zijn achteruit gegaan; ik zit met leesbril én borduurlamp te staren van teltekening naar borduurlap.... en dat irriteerde me! Ik heb er geen geduld meer voor.... Zoveel andere dingen te doen. Misschien ooit nog eens?

Maar, waarvoor ik deze blog eigenlijk schrijf is de volgende;


Ik heb stapels borduurlinnen liggen. 
Ooit gekregen van iemand die moest stoppen met haar hobby!
En mijn huis begint op een pakhuis te lijken...
Ik denk niet dat ik er nog iets mee ga doen!
Het mag weg.
Dus....... Wie maak ik blij?

Ruilen is leuk,
maar ik vind het ook al fijn als er iemand blij van wordt!
Laat even een berichtje achter, of mail me;
boshannah2013@gmail.com


Update; Met het borduurlinnen heb ik een aantal vrouwen blij gemaakt!

5 opmerkingen:

  1. HA Hannah! Wat is dat nou weer een lief ideetje.
    Nee, ik niet hoor, heb dezelfde kwaal als jij.
    Het mooie vind ik dat je er geen volgers voor hoeft, niemand hoeft jou aan te prijzen....je geeft het gewoon weg. Dat vind ik mooi.Een give-away zonder verlooooooooting......zonder eisen.......Dag dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief! Ik geloof niet dat borduren aan mij is bedingest...gedoe en gepriegel lijkt mij het. Ik kocht laatst houten ruitjes om een ketting van te maken, een simpel dingetje, veel frustraties..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, en hier reageert niemand op?
    Wat zonde dat je het niet meer kan zien het is zo leuk om te borduren.
    Ik ben wel aardig aan het borduren (zie mijn site) ben 24 dus hoop nog heel veel te gaan borduren.
    Veel tijd heb ik niet, maar probeer elk vrij uurtje toch iets creatiefs te doen.

    Groetjes Geralien

    http://nina-hobbysite.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zulke mooie kleurtjes. Mocht je er nog een eentje hebben en die kwijt willen? Dan maak je mij er helemaal blij mee. Zou nog even mijn email noteren: geralien1989@gmail.com. Trouwens ik zou niet weten waar je ze mee wil ruilen?
    Maar de verzendkosten en een bijdrage wil ik je natuurlijk voor geven.


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanna , wat jammer dat je niet meer borduurt . Ik borduur al sinds mijn dertiende , je hoort er inderdaad weinig mensen over maar ik vind het nog steeds leuk om te doen . Waarmee zou je willen ruilen ?
    Net als Nina89 zou ik je natuurlijk een vergoeding willen geven en de verzendkosten betalen .
    Groetjes uit een zonnig Noord Holland , Truus truusweda@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen